Autor: Eva Kiisler • 18. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hind, kate või hea maine: mis on kindlustamisel kõige olulisem?

Tänasel Äripäeva Kindlustuskonverentsil 2015 peetud diskussioonil paluti esinejatel järjestada kolm kõige olulisemat aspekti kindlustamisel, millest kindlustusvõtja peaks lähtuma: kindlustuse hind, kindlustuskate ja kindlustusseltsi maine.

Diskussioonis kindlustusklienti esindanud Omniva finantsarendusjuht Argo Servet ütles, et paraku jääb esimesele kohale siiski hind. “Kindlustusseltsi maine on muidugi ka oluline, aga hanke puhul ei saa me seda kasutada. Riigi osalusega äriühingutel, nagu Omniva, on selles suhtes käed seotud,” sedastas Servet.

Kindlustusmaaklerite liidu juhatuse esimees Kaido Tropp pani esikohale esimeseks kindlustuskatte, seejärel seltsi maine ja jättis viimaseks kindlustuse hinna. “Paraku on maakler kliendi esindaja ja sageli ütleb klient, et esimesed kaks teda ei huvita,” nentis Tropp.

Kindlustajaid esindanud Kindlustusseltside liidu juhatuse esimees Mart Jesse arvas, et ühte kindlustamise olulist aspekti teise ees pjedestaalile panna on võimatu. “Inimesed vaatavad kindlustamisel eelkõige ikkagi hinna ja kvaliteedi suhet. Hind peab vastama teenuse sisule,” ütles ta.

Samas rõhutas Jesse, et klient võiks kindlustaja valimisel lähtuda ka sellest, kas kindlustusselts on Kindlustusseltside liidu liige. “Liidu liikmelisus annab garantii, et probleemide korral on olemas lepitusorgan, kuhu pöörduda,” soovitas Jesse.

Jaga lugu
Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgKinnisvarauudised.ee juhtTel: 51 23 770
Siim SultsonReporter-toimetaja Tel: 53 330 651
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58 361 474