Tänasel Äripäeva Kindlustuskonverentsil 2015 peetud diskussioonil paluti esinejatel järjestada kolm kõige olulisemat aspekti kindlustamisel, millest kindlustusvõtja peaks lähtuma: kindlustuse hind, kindlustuskate ja kindlustusseltsi maine.
Diskussioonis kindlustusklienti esindanud Omniva finantsarendusjuht Argo Servet ütles, et paraku jääb esimesele kohale siiski hind. “Kindlustusseltsi maine on muidugi ka oluline, aga hanke puhul ei saa me seda kasutada. Riigi osalusega äriühingutel, nagu Omniva, on selles suhtes käed seotud,” sedastas Servet.
Kindlustusmaaklerite liidu juhatuse esimees Kaido Tropp pani esikohale esimeseks kindlustuskatte, seejärel seltsi maine ja jättis viimaseks kindlustuse hinna. “Paraku on maakler kliendi esindaja ja sageli ütleb klient, et esimesed kaks teda ei huvita,” nentis Tropp.
Kindlustajaid esindanud Kindlustusseltside liidu juhatuse esimees Mart Jesse arvas, et ühte kindlustamise olulist aspekti teise ees pjedestaalile panna on võimatu. “Inimesed vaatavad kindlustamisel eelkõige ikkagi hinna ja kvaliteedi suhet. Hind peab vastama teenuse sisule,” ütles ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samas rõhutas Jesse, et klient võiks kindlustaja valimisel lähtuda ka sellest, kas kindlustusselts on Kindlustusseltside liidu liige. “Liidu liikmelisus annab garantii, et probleemide korral on olemas lepitusorgan, kuhu pöörduda,” soovitas Jesse.
Seotud lood
Üks suurimaid väljakutseid, millega korteriühistud ja ettevõtted tihti kokku puutuvad, on hoonete tehnosüsteemide järjepidev hooldamine. Hoonetes on sageli väga palju erinevaid ning vajalikke süsteeme – küttesüsteemid, ventilatsioon, vesi ja kanalisatsioon –, mille kõikide regulaarne kontrollimine, hooldamine ja parendamine on tõrgete vältimiseks äärmiselt oluline.