• 18.09.15, 13:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hind, kate või hea maine: mis on kindlustamisel kõige olulisem?

Tänasel Äripäeva Kindlustuskonverentsil 2015 peetud diskussioonil paluti esinejatel järjestada kolm kõige olulisemat aspekti kindlustamisel, millest kindlustusvõtja peaks lähtuma: kindlustuse hind, kindlustuskate ja kindlustusseltsi maine.
Diskussioonis kindlustusklienti esindanud Omniva finantsarendusjuht Argo Servet ütles, et paraku jääb esimesele kohale siiski hind. “Kindlustusseltsi maine on muidugi ka oluline, aga hanke puhul ei saa me seda kasutada. Riigi osalusega äriühingutel, nagu Omniva, on selles suhtes käed seotud,” sedastas Servet.
Kindlustusmaaklerite liidu juhatuse esimees Kaido Tropp pani esikohale esimeseks kindlustuskatte, seejärel seltsi maine ja jättis viimaseks kindlustuse hinna. “Paraku on maakler kliendi esindaja ja sageli ütleb klient, et esimesed kaks teda ei huvita,” nentis Tropp.
Kindlustajaid esindanud Kindlustusseltside liidu juhatuse esimees Mart Jesse arvas, et ühte kindlustamise olulist aspekti teise ees pjedestaalile panna on võimatu. “Inimesed vaatavad kindlustamisel eelkõige ikkagi hinna ja kvaliteedi suhet. Hind peab vastama teenuse sisule,” ütles ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samas rõhutas Jesse, et klient võiks kindlustaja valimisel lähtuda ka sellest, kas kindlustusselts on Kindlustusseltside liidu liige. “Liidu liikmelisus annab garantii, et probleemide korral on olemas lepitusorgan, kuhu pöörduda,” soovitas Jesse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.25, 13:02
Kodu sünnib koostöös – arhitektid ja noor pere loovad kodu südamega
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.

Viimased uudised

Uudised
  • 16.09.25, 09:45
Eluasemeturul paeluvad ostjaid suvilad ja lõunamaad
Uudised
  • 16.09.25, 07:45
Hepsor alustab Manufaktuuri Vabriku uuendamisega
Uudised
  • 16.09.25, 06:45
Kuld ja kinnisvara - keeruliste aegade turvasadamad
Uudised
  • 15.09.25, 16:30
Väldi õnnetusi ja kontrolli oma krundil olevaid puid
Vaata, mida puu kontrollimisel tähele panna
Uudised
  • 15.09.25, 11:48
Kaarsilla Kinnisvara rajab Narva uue kaubandushoone
TOP
  • 15.09.25, 11:39
Kinnisvara korrashoiu TOPi üks tegusamaid keskendub 100% äriklientidele
Priit Sipelgas toob esile SOL Balticsi ühe olulise erinevuse, võrreldes konkurentidega. Lisaks toob ta esile valdkonna olulisimad väljakutsed aastal 2026.
Uudised
  • 15.09.25, 08:53
Tehisaru tõmbab büroohoone kulusid alla jõuliselt
Uudised
  • 15.09.25, 08:24
Föderaalreserv taas tähelepanu keskpunktis

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele