Ostja tähelepanu on võimalik püüda lisaks nii annetamisele viitava Kodutunde märgisega kui ka reklaambänneritega.
Saab valida erinevaid tasemeteenuseid, mis võimaldab kuulutuse kuvamist enne teisi samade otsinguparameetritega kuulutusi. Kodutunde märgistuse puhul võtavad müüjad ja üürile andjad kohustuse annetada raskustes perede elamistingimuste parandamiseks 0,3% müügihinnast või 10% ühe kuu üürist. Näiteks, 60 000 eurose Mustamäe kahetoalise puhul tuleks müügist annetada 180 eurot ja 400 eurosest üürist 40 eurot.
Saate produtsendi Kristi Nilovi sõnul vajavad „Kodutunde“ tegijad täiendavate sponsorite ja annetajate tuge, kuna abivajajaid on Eestis endiselt üsna palju.
LVM juht Ingmar Saksing avaldas uue kinnisvaraportaali lisandumise ja turule tekkiva täiendava konkurentsi üle heameelt. „Kui me saame oma põhitegevuse kõrval veel ka heategevuslikult panustada, on see meile igati teretulnud uus lahendus,“ ütles Saksing Kodutunde pressiteate vahendusel.
„Meie jaoks on põhiline olla esindatud kanalites, kus on palju külastajaid, mis võimaldab meie pakkumisi viia võimalikult paljude huvilisteni,” kommenteeris Uus Maa Kinnisvarabüroo juht Jaanus Laugus. “Kui seeläbi on võimalik ka raskustesse sattunud peresid aidata, siis loomulikult oleme me valmis siin kaasa lööma.”
Uut portaali haldab osaühing Reales, mis tegeleb kinnisvarakuulutuste vahendamisega veebilehel reales.ee juba mitu aastat. Nii kodutunne.ee kui ka reales.ee on ühesuguse ülesehitusega. Ühtlasi avaldab mõlemas portaalis praeguse seisuga kuulutusi pisut üle 40 firma, mille seas on ka elukondliku kinnisvara arendajaid.