• 16.02.18, 21:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ülemiste City avas 470-kohalise parkimismaja

Lõõtsa tn 11 viiekorruselises parkimismajas on 12000m² pinda ning seal jagub kohti 470 autole. Technopolis Ülemiste AS investeeris parkimismaja ehitusse 4,2 miljonit eurot.
Lõõtsa 11 parkimismaja
  • Lõõtsa 11 parkimismaja
  • Foto: Tiit Mõtus
„Lõõtsa parkimismaja valmimisega oleme sammu lähemal plaanile muuta Ülemiste City seest autovabaks, rohelisemaks ja mugavamaks,“ kommenteeris Technopolis Ülemiste ASi juht Gert Jostov.
„Parkimismajadeta hõivaksid autod üle mõistuse suure osa linnaku pindalast,“ tõdes parkimismaja ehitanud Nordecon Betooni juht Mait Rõõmusaar.
Ülemiste Citys töötab praegu ca 8000 inimest ning uute büroohoonete valmimisega lisandub sel aastal linnakusse veel ligi 2000 töökohta. Lõõtsa parkimismaja ehitati paralleelselt uue Lõõtsa tn 12 büroohoonega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uus parkimismaja asub linnaku lennujaamapoolses küljes ja sinna pääseb nii Lennujaama tänava kui ka uue Lõõtsa läbimurde kaudu. Parkimismaja valmimine võib vähendada Ülemiste keskuse parkla koormust, kui osa lennujaama suundujaist jätavad sõidukid uude unikaalse asukohaga parkimismajja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 15:00
Millerhawk vähendas hoone süsiniku jalajälge kolmandiku võrra – ilma lisakuluta
Elutsükli analüüs (LCA) on tööriist, mis aitab hinnata hoone keskkonnamõju selle „sünnist surmani“ – alates toormaterjalide kaevandamisest kuni lammutamise ja taaskasutuseni. Ehituses tähendab see näiteks seda, millist mõju avaldab betooni, terase või isolatsioonimaterjalide tootmine, transport, paigaldus ja hilisem hooldus meie kliimale.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele