YouTube’i staarid on elav tõend selle kohta, et hea idee ja amatöörliku teostusega kogub miljoneid vaatajaid. Kuidas nad seda teevad? Mida teha kinnisvara turundamiseks?
Teemaveeb BestMarketing kutsus Do-It-Yourself (DIY) Marketingi seminarile esinema turundajad, kes saavad enamike töödega iseseisvalt, digiagentuuri abita hakkama.
Nende seas on ka kinnisvarainimestele tuttav mees – Rain Uusen – kes mõne aasta eest pani kokku Postimehe kinnisvaralisa ning oskab öelda, mis just kinnisvara jaoks sobib.
Kui nutikas millenniumilaps tuleb digiturunduse maailmas üsna iseseisvalt toime, tuled tõenäoliselt sellega toime ka sina. Lisaks tasub teada, et veebist otsides leiab üksjagu tasuta turundamise tööriistu, vidinaid ja rakendusi. Saad seminarilt ideid ja õpid töövõtteid, mis aitavad kokku hoida tuhandeid eurosid turundusraha aastas.
Päris kõike koduste vahenditega kahtlemata teha ei saa ja siis tuleb profid appi kutsuda. Oluline on aga seejuures, kuidas nende töötunde kokku hoida, sest arve esitatakse töötundide pealt. Mida konkreetsem ja selgem tellija nägemus on, seda soodsam talle tuleb.
BestMarketingi seminar jagab praktilisi näpunäited:
milliseid tasuta vidinaid ja programme kasutada;kuidas leida ja töödelda fotosid;kuidas teha lihtsa vaevaga veebilehte;kuidas teha ja töödelda videot;kuidas meelitada veebilehele kliente;kuidas teha lihtsaid tarbijauuringuid;kuidas “koduste vahenditega” brändi ehitada;kuidas teha sotsiaalmeedia kampaaniaid;kuidas disainereid õigesti briifida ja seeläbi vähem töötunde kulutada;ja palju muud...
Vaata lähemalt ja registreeru
SIIT.
Seotud lood
Üha rohkem ostjaid ja investoreid hindab tänapäeva kinnisvara puhul lisaks asukohale ja ruutmeetritele ka hoone jätkusuutlikkust, energiatõhusust, elukeskkonna kvaliteeti ja mugavust. Üks peamisi kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse sümboleid on rohesertifitseerimine. LEED-sertifikaat – maailmas üks tunnustatumaid rohehoonete kvaliteedimärke – on Põhjamaades juba tavapraktika.