Kõigi eelduste kohaselt tervitavad esimeste rentnikena poodlejaid Levi’s, talveriiete kaubamärk Wellensteyn ning vabaaja riiete bränd Regatta.
Arendaja Outletico juhatuse esinaise Viktorija Beatrice Radzeviciene sõnul toob esimene Baltikumi rajatav ostuküla kaubandusturule uue lähenemise.
„Euroopas on üle 200 outlet kontseptsioonil põhinevat keskust, millest 28 asuvad Kesk- ja Ida-Euroopas ning mille müügitulu näitab pidevat kasvutrendi. 2013. aastast alates on outlet-keskuste kumulatiivne müügikasv olnud kümme korda suurem traditsiooniliste kaubanduskeskuste omast. Arvestades, et keskmine eurooplane külastab ostukülasid 4 kuni 6 korda aastas, võib esimesel aastal Via Jurmala ostuküla külastatavus küündida 2,5 miljoni inimeseni ning käive 40 miljoni euroni,“ sõnas Radzeviciene. „Loomulikult on selle eelduseks uued ja põnevad brändid ning unikaalne ostukogemus.“
Vastavalt outlet-keskuste või nn ostuküla kontseptsioonile müüakse kauplustes disaintooteid, mis on pärit kas möödunud hooaja jaekaubandusest või disainitud spetsiaalselt outlet-kaupluste tarbeks, tuntava allahindlusega – minimaalne allahindlus algsest jaehinnast on toodete puhul 30 protsenti, aga reeglina siiski suurem.
Itaalia, Saksamaa ja Suurbritannia vastavate outlet-keskuste eeskujul rajatava Via Jurmala Outlet Village klassikaline interjöör on saanud mõjutusi Itaaliast, ostuküla ilmestavad keraamiliste plaatidega sillutatud kõnniteed, rohelised alad, purskkaev ning itaaliapärane väljak ehk piazza.
Via Jurmala Outlet Village paikneb Jurmala ranna, veekeskuse ja golfiklubi vahetus läheduses ning Riia kesklinnast ja lennujaamast ligikaudu 15 kilomeetri kaugusel. Pärnust on ostuküla 2h50m, Tartust 3h50m ning Tallinnast 4h25m autosõidu kaugusel. Ostuküla oodatud aastane külastatavus on 6 miljonit inimest Eestist, Lätist ja Leedust.
Ostukeskuse teise ehitusetapi ehk täismahus valmimine on planeeritud 2022. aastaks, mil keskuses saab olema kokku 21 000 ruutmeetrit kaubanduspinda kokku 120 kauplusele. Keskuse parkla hakkab mahutama kuni 1600 sõiduautot.