Swedbankist eluasemelaenu võtvatel klientidel on nüüdsest kõigil võimalik laenuleping allkirjastada internetipangas.

- Laenulepingu sõlmimiseks pole enam vaja pangamajja kohale minna
- Foto: Andras Kralla
Swedbanki eluasemelaenude valdkonnajuhi Anne Pärgma sõnul võtab eluasemelaenu Swedbankist ligi 600 inimest kuus. Uuendus tähendab neile eelkõige mugavamat laenulepingu allkirjastamist, et kodu ostu-teekond sujuks kiiremalt ja mugavamalt.
“Uus normaalsus on see, et laenunõustamine toimub telefoni teel ja laenuleping sõlmitakse internetipangas. Kliendid on sellise lahenduse väga hästi vastu võtnud. Kui lepingus on mitu osapoolt, võtame ühendust konverentskõne kaudu, et jagada asjakohaseid selgitusi kõigile lepingu osalistele. Laenulepinguga on võimalik tutvuda enne allkirjastamist ning pärast on leping internetipangast leitav,” selgitas Pärgma.
Alates 2015. aasta septembrist saavad Swedbanki eluasemelaenu kliendid internetipangas ise muuta enda laenulepingu maksekuupäeva ühe kuu piires ning arvelduskontot, millelt laenumakseid tasutakse. Neid muudatusi on võimalik teha tasuta ja piiramatu hulk kordi aastas.
Samuti on iseteeninduses võimalik ise laen osaliselt või täielikult ennetähtaegselt tagastada. Kõige populaarsem on just osaline ennetähtaegne tagastamine, mida tehakse üle viiesaja korra kuus. Maksekuupäeva muutmisi tehakse keskmiselt 80 korda kuus, aastas küündib see number 900ni.
Seotud lood
Kinnisvara omaniku peamine eesmärk on saavutada oma varalt maksimaalne tulu. Selleks, et vara säilitaks oma väärtuse ja toimiks tõhusalt aastaid, on vajalik selle regulaarne ja professionaalne korrashoid. Kinnisvara korrashoiuga tegelevad mitmesuguse pädevusega spetsialistid, sealhulgas haldus-, hooldus-, maakler-, õigus- ja remonditeenuste pakkujad. Millised on aga kinnisvaraga tehtavad suurimad vead ning kuidas neid vältida?