Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tallinna linnavolikogu otsustas neljapäeval, et Tallinna kesklinna uusarenduste parkimiskohtade nõue leeveneb, kuid kesklinnast väljas on tulevikus arendajatel tarvis parkimiseks rohkem kohti rajada, kirjutab ERR.
Tallinnas tuleb parkimine viia tulevikus rohkem maa alla.
Foto: Andras Kralla
Linnavalitsuse hinnangul on nii võimalik vähendada kesklinna autostumist ja tagada, et magalate uusarendused ei ummista sealseid tänavaid parkivate autodega. Muudatused ei puuduta juba olemasolevaid hooneid või kehtestatud planeeringuid, vaid tulevasi.
Rattasepp: Kesklinna suurlinlik glamuur hakkab tasapisi asenduma äärelinna pragmaatilise loovusega. Seal ei otsita fassaadi, vaid funktsiooni. Mitte ilu, vaid tulu.
3,5 aasta pärast on Tallinnal olemas üldplaneering. Vanalinna arendamise osas leiti koostöökoht. Kivisaar ja Karro avaldasid, milline on nende nägemuses Tallinn aastal 2035.
Riim: Meie turu tüüpne eluase on magalapiirkonna tüüpkorter, mitte Kalamaja mereäärse uusarenduse luksuskorter, ja magala tüüpkorter on keskmist palka teenivale leibkonnale vägagi kättesaadav