Valdkonna suurim probleem on kvalifitseeritud tööjõu leidmine – kibe puudus on nii eesliinitöötajaist kui spetsialistidest. Tekkinud on ka teravad käärid, kus ühelt poolt on juhi ees laual töötajate kasvanud palgaootus, teiselt poolt klientide kahanenud maksehuvi. Värskele
kinnisvarahalduse ja -hoolduse valdkonna aastaraportile andis kommentaari Stell Eesti müügi- ja ostudirektor Margus Välling.

- Stell Eesti müügi- ja ostudirektor Margus Välling
- Foto: Raul Mee
Eraettevõtteid iseloomustab enamasti aus ja avatud suhtlus ning kui tunned oma klienti, siis igal juhul on võimalik probleemid lahendada. Usun, et kogu COVID-19 kriis õpetas paljudele firmadele, et suhtlus kliendiga on ülioluline. Stellis oleme aastaid praktiseerinud korrapäraseid kohtumisi ja suhelnud klientidega järjepidevalt ning sellega oleme suutnud paindlikult ennetada kliendi soove. Ettevõtted, mis seda ei suutnud, said ilmselt omad vitsad 2020. aastal kätte ja on selle 2021. aastal ära õppinud.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kinnisvaraturg muutub kiiresti, sest koduostjate ja üürnike ootused kodule on ajas nihkunud. Kuna eluasemekulud kasvavad ja perede eelarved on pingul, eelistatakse üha enam kodusid, kuhu saab kohe sisse kolida ning millel on hea hinna-kvaliteedi suhe. See areng mõjutab oluliselt ka seda, kuidas arendajad ja sisekujundajad eluruume planeerivad. Kinnisvaraeksperdi sõnul teevad inimesed ostuotsuse kiiremini, kui nad ei pea tegema suuri lisakulutusi.