Pildid ja tegelikkus ehk uusarenduste 3D piltide kaheksa nüanssi
Uusarenduste müügikuulutuste 3D pildid on enamasti illustratiivsed ega anna edasi 100% tõde, vaid pigem üldist tunnetust ja emotsiooni. Kaamose turundusjuht Maris Pukk kirjutab, millega arvestada kinnisvarakuulutuste 3D pilte hinnates, et hilisemat pettumist vältida.
Autor: Andras Kralla
Müügikuulutustes laiuvad sageli uusarenduste 3D vaated, mille rohelised oaasid majade vahel rõhutavad tarbijale tulevikuvisiooni, ent millele tegelikkuses vastab esimesel aastal must mullakiht ja vaevu elus püsivad puud. Kehvemal juhul saab piltidel kujutatud uisuplatsiga mängulinnakust reaalsuseks üksnes kiik ja liivakast.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Kinnisvarauudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.