Üsna sageli suhtuvad elanikud majahaldurisse kerge üleoleku, kui vahel lausa mitte põlgusega. Pindi Kinnisvarahalduse tegevjuht Ronald Tõnisson toob kinnisvaraturu ülevaates välja enamlevinud põhjused, miks see nii kujunenud on.

- Mõni majaelanik sooviks, et trepikoda pestaks kas või iga tunni tagant.
- Foto: Raul_Mee
„Esimeseks ja kõige olulisemaks tuleb muidugi välja tuua, et haldur peab olema hea suhtleja. Kümnete ühistute ja sadade erinevate elanikega suheldes peab haldur olema nagu kameeleon, et kõikide natuuridega hästi läbi saada. Kui korrashoiufirma ei ole suutnud oma teenindavat personali, mille alla ka loomulikult haldurid kuuluvad, hästi välja koolitada, siis see on loomulikult kivi teenuseosutaja kapsaaeda,“ ütles Tõnisson.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.