Üsna sageli suhtuvad elanikud majahaldurisse kerge üleoleku, kui vahel lausa mitte põlgusega. Pindi Kinnisvarahalduse tegevjuht Ronald Tõnisson toob kinnisvaraturu ülevaates välja enamlevinud põhjused, miks see nii kujunenud on.

- Mõni majaelanik sooviks, et trepikoda pestaks kas või iga tunni tagant.
- Foto: Raul_Mee
„Esimeseks ja kõige olulisemaks tuleb muidugi välja tuua, et haldur peab olema hea suhtleja. Kümnete ühistute ja sadade erinevate elanikega suheldes peab haldur olema nagu kameeleon, et kõikide natuuridega hästi läbi saada. Kui korrashoiufirma ei ole suutnud oma teenindavat personali, mille alla ka loomulikult haldurid kuuluvad, hästi välja koolitada, siis see on loomulikult kivi teenuseosutaja kapsaaeda,“ ütles Tõnisson.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.