Tehnika plahvatuslik areng on saanud meie igapäeva suureks osaks ning sarnaselt teistele valdkondadele on ka kinnisvara müük kolinud veebi.
Covid-19 kriis tõestas, et arendajatel ja maakleritel on olemas kõik võimalused selleks, et sooritada tehinguid edukalt ka distantsilt. Tulemuslikuks müügiks on vajalik luua huvilises kogemus nagu külastaks ta objekti kohapeal. Selleks aga tuleb tohutu hulga pakkumiste seast silma paista ning omada kindlat digiturunduslikku plaani.
Veebiseminaril peatume järgmistel teemadel:
- Digiturunduse tähtsus ja võimalused uusarenduste müümisel
Artikkel jätkub pärast reklaami
- Arendaja ja maakler kui bränd
- Millest alustada uusarenduste müüki, strateegia loomine
- Uusarenduste bränding ja disain
- Kanalid
- Millised võimalused on loonud 3D visualiseerimine ja graafiline disain kinnisvara presenteerimiseks
- Tulevikuväljavaated
Veebiseminari viib läbi
VUNK asutaja ja projektijuht
Tristen Vardja.
Lisainfot veebiseminari kohta saab küsida kirjutades
[email protected].
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.