"Kahe nädala pärast algavad läbirääkimised linnaga ja küsimusi on palju. Usun, et meid liidab linnaga üks suur soov see kant väga kiiresti välja arendada," sõnas Siff. Esmalt tuleb selgeks rääkida detailplaneering. Nimelt puudub eskiisprojektis renoveeritavatel majadel merevaade, mis on Sifi hinnangul suur miinus."Etteantud eskiislahenduse järgi peab säilitama vanade majade paigutuse, kus merevaade puudub. See pole lahendus, mis tänapäeva elanikke rahuldaks ja neile meeltmööda oleks. Oleks ju tõesti veider elada mere ääres ja mitte näha merd. Selle muutmist me ka taotlema hakkame," selgitas Siff."Omal ajal, kui liinid ehitati, olid need odavad majad, kiiresti valminud eluasemed töölistele. Tänaseks on standardid muutunud. Pole mõtet taastada seda miljööd, mis oli sada aastat tagasi," märkis Siff. Ka vajab Sifi sõnul kiiret lahendust majadest vaid 25 meetri kauguselt mööduv raudtee.
Tallinna abilinnapea Taavi Aasa sõnul võitis parim pakkumine. Primos Kinnisvara kanda jäävad ka amortiseerunud hoonetes asuvate eluruumide üürnike ümberasustamise kulud. Linn omalt poolt moodustab komisjoni, mis on vahemees elanike ja arendaja tüliküsimustes. Sifi sõnul on tal nägemus olemas, kuidas korraldada elanike ümberasustamine.
Mis puudutab aga Sifi plaani keerata maju nii, et avaneks vaade merele, siis Aasa sõnul on see detailplaneeringu küsimus. "Praegu detailplaneeringut pole. Arendaja on kohustatud selle tegema, arvestades olemasolevat eskiisprojekti. Muudatusi, mida soovitakse, on raske kommenteerida, aga arendaja peab arvestama ehitusmahtudega, mida on ca 80 000 ruutmeetrit, ja nende hoonetega, mis tuleb renoveerida," sõnas Aas.
Kopli liinide Sepa kvartali ja Sepa 17 kinnistute enampakkumisel osales seitse firmat: Primos Kinnisvara, Oliver Kruuda AS Kalev Real Estate Company, Merko Ehitus, Arco Investeeringud, Balti Haldus OÜ, Morrison Invest, Barenbei OÜ.
Enamik pakkumisi oli 111 miljoni kroonised, teisele kohale jäi Kalev Real Estate 132miljonilise pakkumisega."Tegelikult oli meie pakkumine Primose omast kõrgem. Tegime pakkumise, et kui linn kehtestab 1. juuniks detailplaneeringu ja viib ise sundüürnikud välja, oleme nõus maksma 222 miljonit - 132 miljonit lepingu sõlmimisel, 25 miljonit detailplaneeringu sõlmimisel ja kui linn on sundüürnike probleemile lahenduse leidnud, veel 65 miljonit," selgitas Kruuda, tõdedes, et teiseks jäämine tegi tal meele pisut kurvaks.
Kopli liinide atraktiivsus seisnes Kruuda silmis suures mahus ja võimaluses pikalt töötada ühe projekti kallal.
Primose pakkumist ta siiski vaidlustama ei hakka, kui nende pakkumine puudutab ka üürnikke. "Kui nad viivad tõesti ise üürnikud välja, siis on nende pakkumine oluliselt kõrgem ja me ei hakka pliiatsist probleemi välja imema. Peamine, et poolsaar saaks korda, ja siis pole enam Tallinnas palju neid kohti, mis oleksid räämas," sõnas Kruuda. "Aga me hoiame silma peal, et nende pakkumine ikka vastaks tingimustele," lisas ta.
Endel Sifile kuulub Koplis asuv Bekkeri sadam ning 2005. aasta mais erastas Sifile kuuluv Logman Invest ka kõrvalasuva Meeruse sadama, mille üheksale hektarile on kavas rajada promenaad Stroomi rannast Bekkeri sadamani ja aktiivse puhkuse tsoon, kuhu tulevad äripinnad, hotellid, jahisadam ja spaa.