Tänasest saab K-arvutisalongi nimeks Klick.
Uus nimi iseloomustab paremini kogu digikaupade tootevalikut ning on ka
välisturgudel selgemini mõistetav, põhjendab firma juht Marko Kalve.
Klicki poed ei vahetanud tema sõnul mitte ainult nime, vaid muutus kogu kontseptsioon. "Eesmärk on muuta kliendile ostu tegemine lihtsamaks: kauplused asuvad kaubanduskeskustes headel positsioonidel, uus siselahendus teeb kliendil õige toote leidmise kergemaks ning jätkuvalt pakume parimat hinda Eestis," kinnitas Kalve.
Uus siselahendus on välja töötatud Eestis. Lisaks välistele muutustele on Klicki kaubavalik firma teatel edaspidi külluslikum ning kvaliteetsem. Tootevalikus on esindatud vaid parimad digikaupade brändid nagu HP, Sony, Dell, Samsung, LG, Olympus, Canon, Nikon jt. Põhjuseks nende toodete parem sobivus kliendi ootustega ning hea kvaliteet, teatas Klick.
Klick on Eesti suurim digipoodide kett, kus müüakse iga kolmas sülearvuti, iga neljas digitaalne fotoaparaat ning ligi pool tuhat telerit kuus. Klickil on üle Eesti 29 poodi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
ASi Klick Eesti omanikeks on Eesti eraisikud ja Skandinaavia investeerimisfond Askembla.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Tartu südalinnas, 5-minutilise jalutuskäigu kaugusel Raekoja platsist, kerkib arendus, mille vastu tunnevad üha suuremat huvi need, kes soovivad investeerida kinnisvarasse väljaspool Tallinna. Vallikraavi Kinnisvara uus projekt Raatuse Residentsid pakub paindlikke lahendusi nii oma kodu otsijatele kui ka neile, kes soovivad panna raha tööle üüritulu ja väärtuse kasvu kaudu.