MTÜ Eesti Rehviliit ja politsei
kontrollivad täna Tallinna tänavatel sõidukirehvide seisukorda, teatas
Rehviliit.
„Rehvireidi eesmärgiks on tuletada sõidukijuhtidele meelde, kui suur osa on liiklusohutuses korralikel rehvidel. Varasem kogemus näitab, et väheste eranditega on detsembri alguseks siiski sõidukitel talverehvid all ning need vähemalt rahuldavas seisus,“ kommenteeris Rehviliidu tegevjuht Kaur Kuurme.
Kuurme sõnul olid mullu detsembris Tallinnas ja Tartus toimunud rehvireidil 448 kontrollitud sõidukist nõuetele mittevastavad rehvid üheteistkümnel. Seejuures 122 sõidukil ehk natuke enam kui veerandil olid lamellrehvid, mis näitab naastrehvide eelistamist.
„Võrreldes teiste samalaadsete kontrollimistega võib öelda, et talverehvid on paremas seisukorras ning puudusi esineb vähem kui suverehvidel. Näiteks tänavu septembris toimunud reidi tulemus oli üle ootuste kehv, sest 37 protsendil sõidukitest olid all kulumise piirini sõidetud rehvid, millel on vesiliu tekkimise oht väga suur,“ lisas Kuurme.
Eestis o shy;n vähim lubatud rehvimustri jääksügavus talverehvidel kolm millimeetrit, kuid turvalisuse huvides võiks talverehvi mustrisügavus olla vähemalt neli millimeetrit.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Üha rohkem ostjaid ja investoreid hindab tänapäeva kinnisvara puhul lisaks asukohale ja ruutmeetritele ka hoone jätkusuutlikkust, energiatõhusust, elukeskkonna kvaliteeti ja mugavust. Üks peamisi kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse sümboleid on rohesertifitseerimine. LEED-sertifikaat – maailmas üks tunnustatumaid rohehoonete kvaliteedimärke – on Põhjamaades juba tavapraktika.