MTÜ Eesti Rehviliit ja politsei
kontrollivad täna Tallinna tänavatel sõidukirehvide seisukorda, teatas
Rehviliit.
„Rehvireidi eesmärgiks on tuletada sõidukijuhtidele meelde, kui suur osa on liiklusohutuses korralikel rehvidel. Varasem kogemus näitab, et väheste eranditega on detsembri alguseks siiski sõidukitel talverehvid all ning need vähemalt rahuldavas seisus,“ kommenteeris Rehviliidu tegevjuht Kaur Kuurme.
Kuurme sõnul olid mullu detsembris Tallinnas ja Tartus toimunud rehvireidil 448 kontrollitud sõidukist nõuetele mittevastavad rehvid üheteistkümnel. Seejuures 122 sõidukil ehk natuke enam kui veerandil olid lamellrehvid, mis näitab naastrehvide eelistamist.
„Võrreldes teiste samalaadsete kontrollimistega võib öelda, et talverehvid on paremas seisukorras ning puudusi esineb vähem kui suverehvidel. Näiteks tänavu septembris toimunud reidi tulemus oli üle ootuste kehv, sest 37 protsendil sõidukitest olid all kulumise piirini sõidetud rehvid, millel on vesiliu tekkimise oht väga suur,“ lisas Kuurme.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eestis o shy;n vähim lubatud rehvimustri jääksügavus talverehvidel kolm millimeetrit, kuid turvalisuse huvides võiks talverehvi mustrisügavus olla vähemalt neli millimeetrit.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.