• 07.04.09, 18:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jüri Kaljundi käivitas veebireklaami võrgustiku Oi!

Internetiettevõtja Jüri Kaljundi käivitas täna uue veebireklaami võrgustiku Oi!, mille eesmärgiks on viia reklaampakkumised õigete vaatajate ja sihtrühmade ette.
Oi! teeb enamuse otsuseid algoritmide ja statistika põhiselt, mistõttu reklaamijal kulub kampaania ideest pakkumiste avaldamiseni eri veebilehtedel mitte üle viie minuti, vajamata seejuures mingit kujundustööd või bännerite valmistamist, selgitas Kaljundi. Pakkumised avaldatakse ka eelkõige eraisikutele suunatud kataloogis oi.ee, kust leiab kategooriate kaupa firmade parimad pakkumised, lisas ta.
Kaljundi sõnul on tema eesmärkideks suurendada ühelt poolt veebireklaami efektiivsust. "Teiselt poolt innustame internetis reklaamima neid kümneid tuhandeid firmasid, kes seda turunduskanalit eri põhjustel veel kasutanud pole," märkis ta.
Internetireklaami kasvu on tema sõnul lähiaastail oodata nende firmade hulgast, kelle jaoks täna häid netireklaami lahendusi pole olnud ja kes on seda meediat seetõttu veidi kartnud. "Eesti on osadel internetireklaami aladel tänaseni kiviajas olnud," märkis Kaljundi. "Kuna toodete ja pakkumiste reklaam on tänaseni Eestis toiminud kalli käsitööna, on paljud firmad internetireklaami kas tegemata jätnud või selles lihtsalt pettunud," lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Oi! uuenduslikuks küljeks on Kaljundi väitel pea täielik automatiseeritus, kus turundusotsuseid teeb inimese eest eelkõige tarkvara. Oi! valib ise veebisaidid, kus konkreetset pakkumist näidata ja täpsustab seda ajas pidevalt. Ka jälgib Oi! kasutajate huvi iga konkreetse pakkumise, firma või kategooria vastu, kirjeldas ta.
Oi! haldajaks on 2006. aastal Jüri Kaljundi osalusel loodud OÜ Nagi. Tegu on erinevaid veebikeskkondi haldava, Eesti eraisikutele kuuluva internetifirmaga, mille keskkondi külastab nädalas ligi 130 000 unikaalset külastajat. Nagi suurimateks teenusteks on fotosaidid Fotoalbum, Nagi ja Album.ee. Lisaks haldab Nagi videosaiti Toru ja saite ühendavat võrgustikku Keskus.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.09.25, 13:02
Kodu sünnib koostöös – arhitektid ja noor pere loovad kodu südamega
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.

Viimased uudised

Uudised
  • 16.09.25, 09:45
Eluasemeturul paeluvad ostjaid suvilad ja lõunamaad
Uudised
  • 16.09.25, 07:45
Hepsor alustab Manufaktuuri Vabriku uuendamisega
Uudised
  • 16.09.25, 06:45
Kuld ja kinnisvara - keeruliste aegade turvasadamad
Uudised
  • 15.09.25, 16:30
Väldi õnnetusi ja kontrolli oma krundil olevaid puid
Vaata, mida puu kontrollimisel tähele panna
Uudised
  • 15.09.25, 11:48
Kaarsilla Kinnisvara rajab Narva uue kaubandushoone
TOP
  • 15.09.25, 11:39
Kinnisvara korrashoiu TOPi üks tegusamaid keskendub 100% äriklientidele
Priit Sipelgas toob esile SOL Balticsi ühe olulise erinevuse, võrreldes konkurentidega. Lisaks toob ta esile valdkonna olulisimad väljakutsed aastal 2026.
Uudised
  • 15.09.25, 08:53
Tehisaru tõmbab büroohoone kulusid alla jõuliselt
Uudised
  • 15.09.25, 08:24
Föderaalreserv taas tähelepanu keskpunktis

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele