Internetiettevõtja Jüri Kaljundi käivitas
täna uue veebireklaami võrgustiku Oi!, mille eesmärgiks on viia
reklaampakkumised õigete vaatajate ja sihtrühmade ette.
Oi! teeb enamuse otsuseid algoritmide ja statistika põhiselt, mistõttu reklaamijal kulub kampaania ideest pakkumiste avaldamiseni eri veebilehtedel mitte üle viie minuti, vajamata seejuures mingit kujundustööd või bännerite valmistamist, selgitas Kaljundi. Pakkumised avaldatakse ka eelkõige eraisikutele suunatud kataloogis oi.ee, kust leiab kategooriate kaupa firmade parimad pakkumised, lisas ta.
Kaljundi sõnul on tema eesmärkideks suurendada ühelt poolt veebireklaami efektiivsust. "Teiselt poolt innustame internetis reklaamima neid kümneid tuhandeid firmasid, kes seda turunduskanalit eri põhjustel veel kasutanud pole," märkis ta.
Internetireklaami kasvu on tema sõnul lähiaastail oodata nende firmade hulgast, kelle jaoks täna häid netireklaami lahendusi pole olnud ja kes on seda meediat seetõttu veidi kartnud. "Eesti on osadel internetireklaami aladel tänaseni kiviajas olnud," märkis Kaljundi. "Kuna toodete ja pakkumiste reklaam on tänaseni Eestis toiminud kalli käsitööna, on paljud firmad internetireklaami kas tegemata jätnud või selles lihtsalt pettunud," lisas ta.
Oi! uuenduslikuks küljeks on Kaljundi väitel pea täielik automatiseeritus, kus turundusotsuseid teeb inimese eest eelkõige tarkvara. Oi! valib ise veebisaidid, kus konkreetset pakkumist näidata ja täpsustab seda ajas pidevalt. Ka jälgib Oi! kasutajate huvi iga konkreetse pakkumise, firma või kategooria vastu, kirjeldas ta.
Oi! haldajaks on 2006. aastal Jüri Kaljundi osalusel loodud OÜ Nagi. Tegu on erinevaid veebikeskkondi haldava, Eesti eraisikutele kuuluva internetifirmaga, mille keskkondi külastab nädalas ligi 130 000 unikaalset külastajat. Nagi suurimateks teenusteks on fotosaidid Fotoalbum, Nagi ja Album.ee. Lisaks haldab Nagi videosaiti Toru ja saite ühendavat võrgustikku Keskus.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kandideerimise tähtaeg 25.04.2025