• 07.04.09, 18:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jüri Kaljundi käivitas veebireklaami võrgustiku Oi!

Internetiettevõtja Jüri Kaljundi käivitas täna uue veebireklaami võrgustiku Oi!, mille eesmärgiks on viia reklaampakkumised õigete vaatajate ja sihtrühmade ette.
Oi! teeb enamuse otsuseid algoritmide ja statistika põhiselt, mistõttu reklaamijal kulub kampaania ideest pakkumiste avaldamiseni eri veebilehtedel mitte üle viie minuti, vajamata seejuures mingit kujundustööd või bännerite valmistamist, selgitas Kaljundi. Pakkumised avaldatakse ka eelkõige eraisikutele suunatud kataloogis oi.ee, kust leiab kategooriate kaupa firmade parimad pakkumised, lisas ta.
Kaljundi sõnul on tema eesmärkideks suurendada ühelt poolt veebireklaami efektiivsust. "Teiselt poolt innustame internetis reklaamima neid kümneid tuhandeid firmasid, kes seda turunduskanalit eri põhjustel veel kasutanud pole," märkis ta.
Internetireklaami kasvu on tema sõnul lähiaastail oodata nende firmade hulgast, kelle jaoks täna häid netireklaami lahendusi pole olnud ja kes on seda meediat seetõttu veidi kartnud. "Eesti on osadel internetireklaami aladel tänaseni kiviajas olnud," märkis Kaljundi. "Kuna toodete ja pakkumiste reklaam on tänaseni Eestis toiminud kalli käsitööna, on paljud firmad internetireklaami kas tegemata jätnud või selles lihtsalt pettunud," lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Oi! uuenduslikuks küljeks on Kaljundi väitel pea täielik automatiseeritus, kus turundusotsuseid teeb inimese eest eelkõige tarkvara. Oi! valib ise veebisaidid, kus konkreetset pakkumist näidata ja täpsustab seda ajas pidevalt. Ka jälgib Oi! kasutajate huvi iga konkreetse pakkumise, firma või kategooria vastu, kirjeldas ta.
Oi! haldajaks on 2006. aastal Jüri Kaljundi osalusel loodud OÜ Nagi. Tegu on erinevaid veebikeskkondi haldava, Eesti eraisikutele kuuluva internetifirmaga, mille keskkondi külastab nädalas ligi 130 000 unikaalset külastajat. Nagi suurimateks teenusteks on fotosaidid Fotoalbum, Nagi ja Album.ee. Lisaks haldab Nagi videosaiti Toru ja saite ühendavat võrgustikku Keskus.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.10.25, 09:39
Eksklusiivne hoonekompleks Tallinnas Maneeži tänaval on jõudnud turule ning ootab uut omanikku
Tallinna südalinnas asuv ajalooline ja suure potentsiaaliga kinnistu aadressil Maneeži tn 2/4 on jõudnud turule ning Riigi Kinnisvara Aktsiaselts (RKAS) on otsimas sellele uut omanikku.

Viimased uudised

Uudised
  • 06.11.25, 15:34
Pärnusse kavandatakse Baltikumi esimest e-metanooli tehast
TOP
  • 06.11.25, 13:57
Kinnisvarafirmade TOP: esikolmikus käib titaanide heitlus
Kinnisvarafirmad trimmisid end tõhusamaks - turu jõujooned muutuvad. Vaata, kes kellele järgneb ja kuidas igaühel läinud on!
Uudised
  • 06.11.25, 10:26
Hiiliv müra peletab kliendid ja töötajad äripindadelt
Arendaja, siin on mitu mõttekohta
Uudised
  • 06.11.25, 10:02
Nordecon andis käibes ja kasumis tagasi
Uudised
  • 06.11.25, 09:59
Merko kaotas kasumist 45%, aga näeb häid märke
Uudised
  • 06.11.25, 08:45
Riia ärikvartali arendaja V võlakirjade emissioon jäi loodetule alla
Kaasatud vahendid kasutatakse peamiselt olemasolevate võlakirjade refinantseerimiseks Leedus ning käimasolevate ehitustööde jätkamiseks
Uudised
  • 06.11.25, 07:00
Eluasemeturg kogub hoogu
Uudised
  • 06.11.25, 06:30
Taas selgus Tallinna uute eluasemete müüjate pingerida
Aga kuidas läheb järelturul? Uuri järele!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele