5. mai 2009

Turundaja: isegi konkurentidel tuleb koostööd teha

Saaremaa kruiisihooaja avaüritusel esinenud Läänemere kruiisipiirkonna turundusprojekti Cruise Baltic juht Bo Nylandsted Larsen ütles, et väikest sihtkohta müüa, tuleb teha veel enam tihedat koostööd.

"Ma arvan, et see on vägagi ilmselge, et kuna te olete väike sihtkoht, tuleb seda enam teha tihedat koostööd," vastas Larsen küsimusele, mida teie soovitate Saaremaa kohalikel turismiettevõtjatel ja -edendajatel ette võtta, et siia kruiisituriste meelitada, vahendas Oma Saar.

"Peab kokku tooma erinevad ettevõtted ja atraktsioonid ning takso- ja bussifirmad ning nende vahel sünergia tekitama. Isegi konkurentidel tuleb koostööd teha. See on ka projekti Cruise Baltic peamine idee – panna konkurendid tööle ühise eesmärgi nimel. See on väga oluline sõnum," sõnas ta.

"Teine asi – püüdke olla loomingulised, erinevad. Mille poolest erineb Saaremaa Mariehamnist, Visbyst, Karlskronast või Kotkast? Te peate tegema midagi teistmoodi. Me ei räägi tüüpilisest Rootsi, Saksa või Eesti kohalikust turistist, vaid brittidest, itaallastest, ameeriklastest, kellele tuleb läheneda pisut teistsuguse sõnumiga, et nende tähelepanu võita," rääkis turundaja.

Autor: Haldusuudised.ee

Jaga lugu
Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Helen RootsKinnisvarauudised.ee juhtTel: 55 988 223
Sandra MalvikEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 58 552 554
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 56 861 806