"Ma arvan, et see on vägagi ilmselge, et kuna te olete väike sihtkoht, tuleb seda enam teha tihedat koostööd," vastas Larsen küsimusele, mida teie soovitate Saaremaa kohalikel turismiettevõtjatel ja -edendajatel ette võtta, et siia kruiisituriste meelitada, vahendas Oma Saar.
"Peab kokku tooma erinevad ettevõtted ja atraktsioonid ning takso- ja bussifirmad ning nende vahel sünergia tekitama. Isegi konkurentidel tuleb koostööd teha. See on ka projekti Cruise Baltic peamine idee – panna konkurendid tööle ühise eesmärgi nimel. See on väga oluline sõnum," sõnas ta.
"Teine asi – püüdke olla loomingulised, erinevad. Mille poolest erineb Saaremaa Mariehamnist, Visbyst, Karlskronast või Kotkast? Te peate tegema midagi teistmoodi. Me ei räägi tüüpilisest Rootsi, Saksa või Eesti kohalikust turistist, vaid brittidest, itaallastest, ameeriklastest, kellele tuleb läheneda pisut teistsuguse sõnumiga, et nende tähelepanu võita," rääkis turundaja.
Autor: Haldusuudised.ee