ASi Merko Ehitus juhatuse esimehe Tiit
Robeni sõnul on Nordeconi esitatud vaidlustus pahatahtlik ja paneb teadmata
ajaks seisma järjekordse maanteeameti suurhanke.
"Nordeconi suuromanik ja ühtlasi ka kaubandus-tööstuskoja juhatuse esimees Toomas Luman, kes armastab valjuhäälselt kirudaTiit Roben poliitikuid eurovahendite aeglase kasutuselvõtu pärast, on taaskord näitamas, et tema sõnad ja teod käivad erinevat rada," ütles Roben.
Merko on tema sõnul teinud Loo-Maardu teehankes riigile Nordeconist 30 miljonit krooni soodsama pakkumise, kuid viimane on taas kord vaidlustanud Merko referentside olemasolu. "Merko õigust riigihangetel osalemiseks toetab mitmekordne kohtupraktika, viimati kinnitas Merko tegevuse õiguspärasust Tallinna Halduskohus oma 20. oktoobri otsuses. Lumani tegevus lähtub juba mõnda aega printsiibist "ise ei saa ja teistele ka ei anna"," rääkis Roben.
Tema kinnitusel on Merko vaidlustanud ka maanteeameti mõningaid varasemaid otsuseid, kuid need ei puuduta parimaid pakkujaid, vaid põhjendamatult kõrgeid kvalifitseerumiskünniseid, mis on olnud konkurentsi piiravad. Merko teatel on nende tulek teedeehitusse toonud hinnad alla ja Soomes kartellikokkulepete eest karistada saanud ettevõtted on ka Eestis oma käitumisjoonist muutnud. "Lumani juhtum on aga eriliselt küüniline, sest just see mees on Eesti ettevõtjate seas endale haaranud tõemonopoli," lisas Roben.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Elutsükli analüüs (LCA) on tööriist, mis aitab hinnata hoone keskkonnamõju selle „sünnist surmani“ – alates toormaterjalide kaevandamisest kuni lammutamise ja taaskasutuseni. Ehituses tähendab see näiteks seda, millist mõju avaldab betooni, terase või isolatsioonimaterjalide tootmine, transport, paigaldus ja hilisem hooldus meie kliimale.