• 28.10.11, 14:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Energia värbab üle 100 kõnekeskuse töötaja

Eesti Energia plaanib oma klienditeenindust laiendada enam kui saja inimese võrra, sest usub klientide pöördumiste olulist suurenemist.
Järgmiseks aastaks prognoosib energiafirma seoses vabaturu elektrilepingute sõlmimisega senisest suuremat klientide pöördumiste tõusu, mistõttu otsustati kasvatada kõnekeskuse töötajate arvu seniselt 90-lt pea 200-ni. Samuti on plaanis suurenda büroodes kliente teenindavate töötajate arvu.
"Kevad ja suvi andsid olulise sisendi meie klienditeeninduskanalite tööjõuressursi planeerimiseks järgmiseks aastaks," sõnas Eesti Energia juhatuse liige Margus Rink. "Kui tavapäraselt teenindame klienditelefonil kuus ligi 35 000 kõnet, siis sel suvel tõstsid uue kliendiinfosüsteemi juurutamisest tekkinud tõrked kuu keskmise kõnede hulga ligi 100 000ni. Suurendasime küll klienditelefoni teenindajate arvu, kuid kahjuks ei suutnud me vältida järjekordi ja kaasnenud klientide pahameelt," lisas ta.
"Ehkki elektrituru vundamenti – elektrituru seaduse muudatusi – pole riik veel kinnitanud, liigub elektrituru avanemine iga päevaga üha lähemale. Mida ligemale vabaturule, seda rohkem küsimusi inimestel tekib. See tähendab, et meie teeninduskanalite praegune kõrge koormus tõuseb järgmisel aastal veelgi," selgitas Rink.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Jaotusvõrgu juhataja Tarmo Mere märkis, et kliendi rahulolu võrguteenusega sõltub nii elektrikatkestustest kui ka võrguga seotud teeninduse kvaliteedist. Ta lisas, et mõlemal suunal on ettevõte pingutusi teinud. "Et saavutada võrgukvaliteedi võimalikult kiiret paranemist, tuleb vahendid paigutada sinna, kus need kõige suuremat mõju avaldavad. Investeeringukava esimesi vilju näeme juba praegu. Tänavu on elektrikatkestuste arv ühe majapidamise kohta olnud igal kuul väiksem kui mullu," rääkis ta.
Kui elektrimüügi poolel on juba sel ja ka järgmisel aastal fookuses ettevalmistused elektrituru avanemiseks, siis jaotusvõrgus suunatakse üha enam tähelepanu võrguteenuse kvaliteedile.
Et kasvavad ehitustööde mahud ei häiriks kliente, on jaotusvõrk vähendanud ka plaaniliste tööde jaoks vajalikke elektrikatkestusi. Tänu tööprotsesside ümberkorraldusele ja pingealuste tööde suurendamisele on plaaniliste katkestuste aeg kliendi kohta sel aastal lühenenud ligi 30 protsenti. Positiivset tagasisidet on jaotusvõrk klientidelt saanud uuenduste eest kahjunõuete läbivaatamisel, mis on kiiremaks ja kliendi jaoks mugavamaks muudetud.
Eesolevate aastate kliendimugavust tõstvate arendustena nimetab jaotusvõrgu juhataja üleminekut kaugloetavatele arvestitele ja tehnilise lahenduse loomist, mis võimaldab jaotusvõrgul teavitada kliente rikkelistest elektrikatkestustest.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.06.25, 13:46
Oluline seadusemuudatus: tulekahjuhäire teate automaatne edastamine Häirekeskusesse lõpetatakse
Häirekeskusesse automaatselt jõudvatest tulekahjuteadetest on enam kui 90 protsenti valehäired. See koormab ebamõistlikult palju meie päästjate ressurssi. Samal ajal võib kellegi elu või vara päriselt olla ohus. Riigil on alates sügisest plaan kaotada väga paljudelt objektidelt ära automaatse tulekahjusignalisatsioonisüsteemi (ATS) tulekahjuteate Häirekeskusesse edastamise. See puudutab muu hulgas büroo- ja tööstushooneid, kaubanduskeskuseid ning haridus- ja lasteasutusi.

Viimased uudised

Uudised
  • 13.06.25, 16:00
Tallinn jagab korteriühisutele varjumiskohtade rajamiseks raha
Uudised
  • 13.06.25, 14:47
Everaus pani nurgakivi Eesti suurimale kontaktivabale miniladude hoonele
Uudised
  • 13.06.25, 10:28
2 GALERIID: Endover võttis Volta HUBilt sarikapärja maha
Vaata esinduslikke galeriisid, mis toimus, toimub ja mis sinna kõik tuleb!
Uudised
  • 13.06.25, 09:36
Tallinn peab taas linnaruumifestivali
Uudised
  • 13.06.25, 08:45
Rahulolu koduga oleneb nii vanusest, haridusest kui piirkonnast
Uudised
  • 13.06.25, 08:00
Algis Liblik: investoreid täna aja tikutulega taga
TOP
  • 13.06.25, 05:30
Kinnisvarahalduse ja korrashoiu palgamaksjad said pigeritta
Esikolmikus saadud töötasu käib teistest kaarega üle. Ent Ka üldiselt on töötasud väärikad. Vaata - millist palka küll kellegi juures maksti!
Uudised
  • 12.06.25, 14:19
Riigiarhitekt pani paika 4 esimest fookust

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele