Mercedes-Benz toob müügile oma B-klassi luukpära maagaasil töötava versiooni, selle eelisteks on väiksemad kulud kütusele ning puhtamad väljalaskegaasid.
Nii peaks B-klassi gaasil töötava versiooni väljalaskegaasides olema 16 protsenti vähem süsinikdioksiidi, kulud kütusele on tänu gaasi odavamale hinnale aga 50% väiksemad, kirjutab
auto24.ee.
Esimese B-klassi versioonina kasutab gaasiauto ära nn Energy Space kerekonstruktsiooni ehk siis kahekihilist põrandat tagaistmete ja seal istujate jalge all. Sinna on peidetud üks suur ja kaks väiksemat gaasiballooni, mis kokku mahutavad 125 liitrit (21 kg) maagaasi.
Tänu sellele pole vaja gaasiballoone paigaldada auto pagasiruumi, kus nad muidu sööks ära hulga vaba ruumi.
Hädaolukordade jaoks, kui gaasi pole võimalik osta, on autol pisike 12-liitrine bensiinipaak. Ümberlülitamine gaasilt bensiinile ja vastupidi toimub automaatselt, juht sinna sekkuda ei saa.
156hobujõulise gaasimootoriga Mercedes kulutab 100 km läbimiseks keskmiselt 4,2 kg maagaasi, maksimaalne sõiduulatus on 500 km. Süsinikdioksiidi pääst on seejuures vaid 115 grammi kilomeetrile. Ka vastab gaasil töötav Mercedes Euro6 keskkonnanormidele.
Nullist saja kilomeetrini tunnis kiirendab gaasiauto 9,2 sekundiga, kahe siduriga automaatkäigukasti korral on auto 0,1 sekundit kiirem.
Müügile peaks Mercedes-Benz B 200 Natural Gas Drive jõudma järgmise aasta alguses.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Tänapäeva ärikinnisvara maailmas otsivad ettevõtted enamat kui lihtsalt büroopinda. Suurimad edulood sünnivad seal, kus töökeskkond toetab kasvu, innovatsiooni ja koostööd. Teadus- ja ärilinnak Tehnopol on selle lähenemise ehe näide – siin saavad ettevõtted keskenduda maailma muutvale innovatsioonile.