AppTankeri juhi Martin Mägi sõnul eeldavad potentsiaalsed kliendid tihti, et äpi loomine maksab viiendiku selle tegelikust hinnast.
Ühe äpi ehk nutitelefonis jooksva programmi loomine võtab tema sõnul kuu-kaks, kusjuures eriti oluline on eeltöö kliendiga ja analüüs. "See on ka see, mis ta kulukaks teeb," märkis äppe loova firma juht Martin Mägi täna Äripäeva
äpiseminaril esinedes.
"Kui kogemus on keskpärane, siis ühe korra äppi kasutatakse ning jäetakse siis telefoni. Kui kogemus on väga hea, hakkavad inimesed ise seda levitama," sõnas ta.
Äpist on Mägi sõnul lihtne loobuda ehk selle kasutamine suvalisel hetkel pooleli jätta. Ettevõttel jääb siis raha teenimata, näiteks kinopilet müümata, sõnas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
AppTankeri tuntuim äpp ongi Solarise kino oma, seda on alla laetud üle 35 000 korra. Solarise äpp on pälvinud Eesti disainiauhinna ning pärjatud parima m-teenuse auhinnaga. Solarise piletimüügi maht nutitelefonides on viimase nelja kuuga olnud 100 000 eurot, sõnas Mägi.
Äpi loomisel tuleb tema sõnul mõelda kolmele eesmärgile. Äpp peaks muutma mõne tegevuse tegemise mobiilis mugavaks, pakkuma kasutajale lisaväärtust, samuti ka mängulisust ja meelelahutust.
Äpid jäävad vähemalt viis aastat veel, märkis AppTankeri juht Martin Mägi Äripäeva seminaril.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.