EMT toob turule uue privaatnumbri teenuse, mis võimaldab sisse ja välja helistada virtuaalselt privaatnumbrilt.
Teenuse sihtgrupiks on era- ja ärikliendid, kes soovivad olla kättesaadavad, kuid samas säilitada privaatsuse ning mitte avaldada oma isiklikku telefoninumbrit.
„Eelkõige on see vajalik näiteks müügiportaalide ja seal kuulutusi omavatele inimestele. Hetkel on alternatiiviks kõnekaardi ostmine, mis aga oma olemuselt on ebamugav, kuna vajab kasutamiseks SIM kaartide vahetamist telefonis või kahte erinevat telefoni. Privaatnumber on seotud kliendi olemasoleva põhinumbriga, klient lisaseadet ei vaja ning teenusega liitumine ja lõpetamine käib mugavalt läbi veebikeskkonna,“ ütles EMT teenuste juhtimise divisjoni direktor Lauri Läheb.
Teenus toimib ettemaksu põhimõttel ning selle maksumus sõltub privaatnumbri teenuse kehtivusajast, mille klient endale teenust tellides valib. Privaatnumbriga liitumine on tasuta.
Privaatnumbri teenust saavad kasutada kõikide operaatorite kliendid. Minimaalselt on privaatnumbri numbri kasutusõigus võimalik osta 1 päevaks ning maksimaalselt 3 kuuks (90 päeva).
Kui tellitud privaatnumbri kasutusaeg või kõneminutid läbi saavad, teenus suletakse. Olemasoleva privaatnumbri edasi kasutamiseks tuleb sel juhul teenust pikendada, uut privaatnumbrit soovides aga teenusega uuesti liituda.
Välismaal olles ei saa virtuaalselt numbrilt välja helistada, küll aga on võimalik sissetulevatele kõnedele vastata.
Seotud lood
Kinnisvara omaniku peamine eesmärk on saavutada oma varalt maksimaalne tulu. Selleks, et vara säilitaks oma väärtuse ja toimiks tõhusalt aastaid, on vajalik selle regulaarne ja professionaalne korrashoid. Kinnisvara korrashoiuga tegelevad mitmesuguse pädevusega spetsialistid, sealhulgas haldus-, hooldus-, maakler-, õigus- ja remonditeenuste pakkujad. Millised on aga kinnisvaraga tehtavad suurimad vead ning kuidas neid vältida?