Piritale Merivälja tee 33 ehitatakse büroo- ja ärihoone, mis muudab piirkonnas parkimiskorraldust, kuid ei tohiks vähendada parkimiskohtade arvu, teatab Pirita Linnaosa Valitsus.

- Uut Büroohoonet tutvustav reklaamtahvel
- Foto: Pirita Linnaosa Valitsus
Pirita rannaala naabrusse aadressile Merivälja tee 33, kus praegu asub avalikus kasutuses olev parkla, peaks lähiaastal kerkima büroo- ja ärihoone. See on ajendanud paljusid piritalasi küsima, mida sinna täpsemalt ehitatakse ja kuhu saavad randa tulijad jätta oma sõiduki.
Pirita linnaosa vanema Tõnis Liinati sõnul on detailplaneerigu kohaselt tegemist 2,82 hektari suuruse arendusalaga vana ja uue Merivälja tee vahel. Tema sõnul peaks ka pärast hoone valmimist osa parkimiskohti jääma avalikku kasutusse ning plaanis on uusi parkimiskohti rajada Mähe-Kaasiku teele.
“Merivälja tee 33 ärihoone valmimisega otseselt parkimiskohti vähemaks ei jää, kuid muudatusi tuleb,” möönis linnaosavanem. “Pirita ranna külastajate jaoks, kes tulevad autodega, on plaanis rajada Mähe-Kaasiku teele parkimistaskud ning muuta tee ühesuunaliseks,” selgitas Liinat. “Millised on parkimisvõimalused Pirita rannaala vahetus läheduses, on seotud kogu rannaala detailplaneeringuga,” lisas Liinat. Ta kinnitas, et Pirita promenaadi äär ja Supluse puiestee jäävad linna kasutusse
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ärimaa sihtotstarbega Merivälja tee 33 kinnistu pindala on 12 298 m². Alale võib ehitada kuni kahekorruselise ärihoone, mille kõrgus maapinnast ei ületa 11 meetrit. Hoone arendaja on Ülemiste Ärimaja OÜ.
Swedbankis saab eluasemelaenu nüüd ka internetipangas

- Foto: Arenduse kodulehe merivalja33.ee foto
Seotud lood
Elutsükli analüüs (LCA) on tööriist, mis aitab hinnata hoone keskkonnamõju selle „sünnist surmani“ – alates toormaterjalide kaevandamisest kuni lammutamise ja taaskasutuseni. Ehituses tähendab see näiteks seda, millist mõju avaldab betooni, terase või isolatsioonimaterjalide tootmine, transport, paigaldus ja hilisem hooldus meie kliimale.