Mis on 3D-visualiseerimine, kus seda kasutada ja kui oluline see on, räägib arhitektuuriagentuuri VUNK projektijuht Tristen Vardja.
3D-visualiseerimist leidub kõikjal, alustades tööstuslikust disainist ja lõpetades filmindusega. Kõige enam kasutatakse 3D-disaini turunduses ja reklaamis. Nende võlu peitub kiiruses ja hinnas. 3D-piltide abil on ettevõtetel võimalik katsetada turgu enne tootmise alustamist ja müüa kinnisvara, mida veel ei eksisteeri. Vajalik objekt ja keskkond luuakse täielikult arvutis. Lisaks on graafilisel disaineril täielik kontroll lõpptulemuse üle - ei pea muretsema täiusliku lõppviimistluse ja sobivate ilma tingimuste pärast. Igat detaili on võimalik kiiresti korrigeerida ja kujutada vajaliku nurga alt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.