Mis on 3D-visualiseerimine, kus seda kasutada ja kui oluline see on, räägib arhitektuuriagentuuri VUNK projektijuht Tristen Vardja.
3D-visualiseerimist leidub kõikjal, alustades tööstuslikust disainist ja lõpetades filmindusega. Kõige enam kasutatakse 3D-disaini turunduses ja reklaamis. Nende võlu peitub kiiruses ja hinnas. 3D-piltide abil on ettevõtetel võimalik katsetada turgu enne tootmise alustamist ja müüa kinnisvara, mida veel ei eksisteeri. Vajalik objekt ja keskkond luuakse täielikult arvutis. Lisaks on graafilisel disaineril täielik kontroll lõpptulemuse üle - ei pea muretsema täiusliku lõppviimistluse ja sobivate ilma tingimuste pärast. Igat detaili on võimalik kiiresti korrigeerida ja kujutada vajaliku nurga alt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üha rohkem ostjaid ja investoreid hindab tänapäeva kinnisvara puhul lisaks asukohale ja ruutmeetritele ka hoone jätkusuutlikkust, energiatõhusust, elukeskkonna kvaliteeti ja mugavust. Üks peamisi kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse sümboleid on rohesertifitseerimine. LEED-sertifikaat – maailmas üks tunnustatumaid rohehoonete kvaliteedimärke – on Põhjamaades juba tavapraktika.