Levinud on arusaam, et koristus on lihtne ja madala lisandväärtusega teenus, mida oskab meist igaüks; samuti on digiplatvormide ja sotsiaalmeedia mõjul kujunenud arusaam, et „odavat“ tööjõudu on alati kuskilt võtta, kirjutab Forus Heakord juht Tarvo Priimägi.

- Forus Heakord juht Tarvo Priimägi.
- Foto: Mardo Mannimagi STUUDIO7
Kõik tunnetavad hindade tõusu – poekorvist kuni igapäevaste teenusteni. Ometi elab teenuste maailmas visalt üks kummaline ootus: koristusteenus võiks minna hoopis odavamaks. Sellise suhtumisega puutuvad heakorra teenuse pakkujad viimasel ajal üha tihedamini kokku – oodatakse sama või isegi paremat tulemust, aga kolmandiku võrra odavama hinnaga.
Koristusteenuste riigihangetel kohtub sageli olukorda, kus pakkumuste vahed on väga suured. Siinkohal tekib tihti küsimus, kuidas nii madala hinnaga on võimalik üldse pakkuda nõuetele vastavat teenust ja maksta puhastusteenindajatele ausat palka?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.