Tartu kesklinna liiklusummikute probleemi
leevendamiseks plaanitav Vabaduse autosild läheb Tartu linnavalitsusele maksma
planeeritust kaks-kolm korda rohkem.
Nüüd on linnavalitsus valiku ees, kas loobuda silla ehitusest või jätta linnas midagi muud ehitamata, kirjutas Eesti Päevaleht.
Tartu linnavalitsuse linnamajanduse osakonna juhataja asetäitja Mati Raamatu sõnul plaanis linn veel mõne aasta eest, mil Vabaduse autosild jõudis linna arengukavva, silla ehitamiseks kulutada 40–50 miljonit krooni.
Tartu linnapea Laine Jänese sõnul teevad üha kallinevad ehitushinnad linnavalitsemist vaid raskemaks. “Kuid koalitsioonis oleme seisukohal, et sild on väga vajalik objekt ning see tuleb siiski valmis teha,” lisas Jänes. Jänese sõnul on praegu plaanis ehitada sild laenurahaga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Elutsükli analüüs (LCA) on tööriist, mis aitab hinnata hoone keskkonnamõju selle „sünnist surmani“ – alates toormaterjalide kaevandamisest kuni lammutamise ja taaskasutuseni. Ehituses tähendab see näiteks seda, millist mõju avaldab betooni, terase või isolatsioonimaterjalide tootmine, transport, paigaldus ja hilisem hooldus meie kliimale.