• 02.11.07, 16:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Starman sai Aasta Teenindusteo tiitli

Kampaania "Starmanist saab vastuse lihtsalt" pälvis portaali Heateenindus.ee läbi viidud teenindusettevõtete konkursil tiitli Aasta Teenindustegu 2007.
Starmani võiduprojekti eesmärk oli klienditoe telefoni 1770 kättesaadavuse parandamine ning telefoniteeninduse kvaliteedi tõstmine. Starman viis projekti ellu oma töötajate baasil, teatas ettevõte.
Võiduprojekti eestvedaja, Starmani teenindusdirektori Jaano Inno sõnul teeb klienditoe telefoni kvaliteedi tagamise keeruliseks ennekõike asjaolu, et ulatuslikuma rikke korral helistab telefonile üheaegselt väga suur hulk inimesi, mis teeb kõigi kõnede vastuvõtmise võimatuks.
"Projekti käigus lõime võimalused ootejärjekorras olevate inimeste automaatseks teavitamiseks või neile tagasihelistamisteenuse pakkumiseks,” rääkis Inno.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Kui midagi saab teha automaatselt, siis tuleb inimest säästa, et teenindajal jääks ressurssi keerukamateks töödeks ja sisukamaks suhtlemiseks. Sel viisil on võimalik tõsta nii klientide rahulolu, sest mure saab kiirema lahenduse, kui ka vähendada teenindajate töökoormust ja tööstressi," lausus Inno.
Heateenindus.ee korraldab aasta teenindusteo konkurssi neljandat aastat. Konkurss on ellu kutsutud selleks, et teenindusettevõtted saaksid tutvustada oma saavutusi teeninduse arendamisel. Organisatsioonid saavad nii võimaluse teineteiselt mõõtu võtta kui ka koguda uusi ideid uuteks tegudeks.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 11:15
Pingeteta üle piiride. Kuidas muuta rahvusvaheline kolimine lihtsaks ja inimlikuks?
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.

Hetkel kuum

Viru Keskuse juht Gertti Kogermann.
Uudised
  • 10.11.25, 12:16
Kinnisvarafirmade TOPi üks ambitsioonikamaid püüab tippude tippu
Neutra Capital ASi enamusomanik ja nõukogu liige Kenneth Karpov.
Uudised
  • 12.11.25, 09:55
Kinnisvarafirmade TOPi üks uuenduslikumaid sihib ärilinnakuid ja puitmaju. Tal on karm prognoos
Neutra Capitali omanik ja juht nimetab 3 edutegurit, teeb 4 prognoosi ja näitab ära 4 eesootavat väljakutset. See puudutab tervet kinnisvaravaldkonda!
Kinnisvara on ikka olnud üks toekamaid varaklasse.
TOP
  • 06.11.25, 13:57
Kinnisvarafirmade TOP: esikolmikus käib titaanide heitlus
Kinnisvarafirmad trimmisid end tõhusamaks - turu jõujooned muutuvad. Vaata, kes kellele järgneb ja kuidas igaühel läinud on!
Nii see läheb: uute eluasemete turg käriseb ise samuti
Uudised
  • 10.11.25, 13:39
Nii see läheb: uute eluasemete turg käriseb ise samuti
Siia vanasse tootmishoonesse tuleb sündmustekeskus.
Uudised
  • 10.11.25, 15:26
Galerii: Krulli Kvartal lõi Merkoga käed, arhitektuur tuleb nimekatelt büroodelt
Mainor Ülemiste AS nõukogu liige Guido Pärnits.
TOP
  • 07.11.25, 13:47
Kinnisvarafirmade TOPi üks tegusamaid vaatab tulevikku optimismiga
Nüüd saab lükata sisse kõrgema käigu ja manööverada vabamalt
Arco Vara Kinnisvarabüroo vastne tegevjuht Martin Õunap.
Uudised
  • 11.11.25, 12:44
Arco Vara Kinnisvarabüroo sai uue juhi
Neutra Capitali nõukogu liige Kenneth Karpov.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.25, 12:02
Fahle linnaku kolm uut hoonet näitavad, kuhu liigub Eesti ärikinnisvara

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele