• 05.03.08, 16:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mööblitootjate liit: Standardit on aidanud vana bränd

Eesti Mööblitootjate liidu juhatuse esimees Juho Toomik ütles, et Standardile on toonud head tulemused vana bränd ning suutlikus kaasa minna uute trendidega.
„Standard on õigel teel, neil on tugev meeskond ning nad suudavad konkureerida välisturgudel,“ loetles Toomik Eesti suurima mööblitootja tugevaid külgi.
„Mingil määral on edu eelduseks ka Standardi vana bränd,“ lisas ta. „Samas on nad suutnud kaasa minna uute trendidega nagu paindlikkus, tootearendus ja disain. Tarmeko on sellega jänni jäänud,“ rääkis Toomik.
Toomik lisas, et Standard on edukas olnud suhtlemisel koostööpartneritega ning välismessidel on nad palju esindatud võrreldes teiste Eesti mööblitootjatega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 15:00
Millerhawk vähendas hoone süsiniku jalajälge kolmandiku võrra – ilma lisakuluta
Elutsükli analüüs (LCA) on tööriist, mis aitab hinnata hoone keskkonnamõju selle „sünnist surmani“ – alates toormaterjalide kaevandamisest kuni lammutamise ja taaskasutuseni. Ehituses tähendab see näiteks seda, millist mõju avaldab betooni, terase või isolatsioonimaterjalide tootmine, transport, paigaldus ja hilisem hooldus meie kliimale.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele