Tallinna volikogu tegi Vabariigi
valitsusele ettepaneku keelustada naastrehvid. Tallinnas on teedehitusse ja
remonti investeeritud viimastel aastatel ligi 600 miljonit krooni, millest
ülekatete tegemiseks on läinud kuni 100 miljonit.
Uuringud kinnitavad, et saja kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2-3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedusel tuhat autot ööpäevas kuluvad teekattesse roopad sügavusega 3-4 mm aastas, teatas linnavalitsus.
Tallinna Tehnikaülikoolis 2003. aastal tehtud uuringust selgus, et juba 2-3 aasta järel võivad naastrehvidest teekattesse tekkinud sügavad pikisuunalised kulumisjäljed vajada lappimist. Ka kevadise kõrgenenud õhusaaste üheks põhjuseks peavad uuringu läbiviijad naastrehvide kasutamisega kaasnevat katendite kulumist, selgitas abilinnapea Deniss Boroditš.
Tallinnas on teedehitusse ja remonti investeeritud viimastel aastatel ligi 600 miljonit krooni, millest ülekatete tegemiseks on läinud kuni 100 miljonit, pikivagude täitmiseks valuasfaldiga kuni 10 miljonit, freesimiseks ja asfalteerimiseks 20 miljonit krooni ning koht- ja lauspindamiseks 10 miljonit krooni.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Ehitusprojektid, mida hakatakse sageli teostama ilma põhjaliku ja projekti ekspertiisi läbinud tööprojektita, võivad kaasa tuua tüütuid sekeldusi ning probleeme. Ehkki seadus ei pruugi alati projektile ekspertiisi nõuda, on see ülitähtis samm, mis aitab ennetada võimalikke ebakõlasid ning vigu.