Maailma suurima mobiiltelefonide tootja
Nokia allamäge libisemine USAs aina süveneb, kirjutab põhjanaabrite juhtiv
majandusleht Kauppalehti tänases esikaaneloos.
Nokia turuosa on USAs langenud juba seitsmendat järjestikust aastat. Kui 2001. aastal oli iga kolmas USAs müüdud mobiiltelefon Nokia, siis 2007. aastaks oli Nokia turuosa alanenud 9,8 protsendini. Kui Nokia oma strateegiat seal ei muuda, jätkub turuosa vähenemine USAs veelgi, usub Strategy Analyticsi analüütik Bonny Joy.
Eelmisel aastal müüs Nokia üle maailma kokku 437 miljonit telefoni, aga sellest üliheast tulemusest vaid 3,9 protsenti tuli USAst, kirjutab ajaleht. Mobiiltelefonide müügimaht kukkus Põhja-Ameerikas eelmisel aastal üle 23 protsendi.
USA mobiiltelefonide turul oli eelmise aasta lõpu seisuga 35,1 protsendiga liider Motorola, millele järgnesid Samsung ning LG Electronics. Nokia on 9,8protsendise turuosaga neljandal kohal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Maailmas kerkis Nokia turuosa möödunud aastal 40 protsendini ning on sellega kindel liider.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.