• 29.07.08, 16:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mootorrattureid rohkem kui kunagi varem

Statistikaameti andmetel kasvab kaherattaliste sõidukite arv peadpööritava kiirusega: kui 2006. aastal oli registris 12 600 mootorratast, siis 2007 juba üle 14 700.
Peaaegu iga päev raporteerib politseikorrapidaja kaherattalistega toimunud liiklusõnnetustest. Ehkki möödunud ööpäeval ratturitega õnnetusi ei juhtunud, põhjustasid nad sel nädalavahetusel neli liiklusõnnetust. Viga sai neli inimest, viies suri haiglas.
Laupäeval põrutas Tallinnas Narva maanteel 77aastane Viktor teelt välja vastu posti. Haiglasse viidud jalgrattur suri vähem kui nelja tunni pärast.
Pühapäeval sõitis tundmatuks jäänud uljas rattur Pirita teel otsa kuueaastasele poisile ja põgenes. Laps viidi kehavigastustega haiglasse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samal päeval kihutas Pärnumaal motorolleriga 23aastane Kristjan ning Viljandimaal mootorrattal 47aastane Andres. Mõlemal kaotas masin juhitavuse ja nad kukkusid. Mehed viidi kohalikku haiglasse, sinna sattus vigastatuna ka rolleri tagaistmel kaasa sõitnud 25aastane Riin.
"Jalgratturite hulgas paistab silma see, et ei teata liikluseeskirju," kommenteeris politseiameti peadirektor Raivo Küüt hiljuti esimese poolaasta õnnetuste statistikat. Jalgratturitest hukkuvad eelkõige keskealised ja eakad, rollerite sadulas aga noored ning alaealised, lisas Küüt.
Tänavu esimese kuue kuuga sai liiklusõnnetustes viga 37 mootorratturit, 47 mopeedijuhti ning 64 jalgratturit. Möödunud aasta samal perioodil sai kehavigastusi 64 mootorratturit, 69 mopeedijuhti ning 73 jalgratturit.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 15:00
Millerhawk vähendas hoone süsiniku jalajälge kolmandiku võrra – ilma lisakuluta
Elutsükli analüüs (LCA) on tööriist, mis aitab hinnata hoone keskkonnamõju selle „sünnist surmani“ – alates toormaterjalide kaevandamisest kuni lammutamise ja taaskasutuseni. Ehituses tähendab see näiteks seda, millist mõju avaldab betooni, terase või isolatsioonimaterjalide tootmine, transport, paigaldus ja hilisem hooldus meie kliimale.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele