25. oktoober 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sooniste: If Eesti ei ole 30 töötajat koondanud

Äripäeva laekus vihje nagu oleks If Eesti Kindlustus koondanud 30 töötaja. Ettevõte juhi Andres Sooniste koondamisi ümber ei lükanud, kuid märkis siiski et käesoleval aastal päris 30 inimest koondatud ei ole.

„Äripäeva laekunud info ei vasta numbriliselt tõele, sest If Eesti Kindlustus ei ole käesoleval aastal koondanud 30 inimest. Töötajate arvu vähendamine efektiivistamise eesmärgil toimub hetkel kõikides majandussektorites ja mitte ainult Eestis, vaid kogu maailmas,“ kommenteeris Sooniste Äripäevale laekunud vihjet. „Ifis on inimressursi vähenemine toimunud dünaamilise ja järjepideva protsessina. Kui näiteks aastal 2001 töötas Ifis üle 600 ning 2003. aastal üle 500 töötaja, siis 2008. aastaks 400 töötajat. Efektiivsuse tõus ja vähenenud vajadus reaalse inimressursi järele võimaldab omakorda vaadata üle hindamispoliitikat ning kliendil raha kokku hoida,“ lisas kindlustuse juht.

Kuna If Eesti on viimastel aastatel aktiivselt tegelenud tarkvara arendamisega täiustades sellega oluliselt riskihindamist ja vähendanud tegevuskulusid. „Tänu uutele teenindusmudelitele kahjukäsitluses ja müügis oleme ümber korraldamas tööprotsesse, mis on tõstnud seltsi üleüldist tõhusust,“ rääkis Sooniste.„Üheks mõnevõrra ootamatuks käesoleva aasta muutuseks, mida saab samuti seostada muutustega finantsturgudel ja mis mõjutab kindlustussektori töötajate arvu, on kahjusageduse langus. Ennekõike puudutab see sõidukitega toimunud kahjude sageduse vähenemist, sest ligi 80% kõikidest hüvitatud kahjudest on seotud sõidukitega ja käesoleval aastal on kahjude arv vähenenud 13%. Kahjusageduse vähenemine on omakorda seotud inimeste üldise alalhoidlikkuse suurenemise kui ka majanduslangusest tulenevalt tarbimisharjumuste järsu muutusega,“ lisas juht.Kahjukäsitlusprotsess muutub Ifis iga päevaga lihtsamaks ja kiiremaks, klient ei pea kindlustusseltsi ise kohale tulema avariilist sõidukit ette näitama ega liigselt pabereid täitma. Nüüd võib klient õnnetuspaigalt minna otse autoteenindusse ja kindlustusega suhtleb kliendi eest autoparandaja.Paralleelselt kahjukäsitluskulude vähendamisega on vähenenud ka müügikulud, sest üha enam kliente valib kindlustuse ostmiseks interneti. Kindlustust interneti teel osta on kliendi jaoks palju soodsam.„Mida enam aga kliendid selliseid kiireid ja moodsaid võimalusi kindlustusega suhtlemisel kasutavad, seda väiksemaks muutuvad ka kahjukäsitluse, müügi- ja administreerimiskulud ning vajadus tegeliku inimressursi järele,“ selgitas Sooniste kindlustusturul toimuvat.

Autor: Haldusuudised.ee

Liitu Kinnisvarauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kinnisvarauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Siim SultsonKinnisvarauudised.ee juhtTel: 53330 651
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 5123 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58361 474