Ettevõtte digitelevisiooni klientide arv
kerkis mullu 43%. Praegu kasutab seda 86 900 peret.
Elioni tehnoloogiadirektori Kalev Reiljani sõnul veedab Eesti elanik iga päev teleri ees keskmiselt neli tundi.
"Selle asemel, et jälgida etteantud programmi, kasutavad inimesed üha enam internetipõhise televisiooni lisateenuseid nagu videolaenutus, mängud ning üsna pea ka ajanihkega saadete vaatamine," selgitas Reiljan.
Tema sõnul investeeris ettevõte digitelevisiooni, interneti püsiühenduste kättesaadavuse suurendamisse ja võrguarengusse mullu 423 miljonit krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Tartu südalinnas, 5-minutilise jalutuskäigu kaugusel Raekoja platsist, kerkib arendus, mille vastu tunnevad üha suuremat huvi need, kes soovivad investeerida kinnisvarasse väljaspool Tallinna. Vallikraavi Kinnisvara uus projekt Raatuse Residentsid pakub paindlikke lahendusi nii oma kodu otsijatele kui ka neile, kes soovivad panna raha tööle üüritulu ja väärtuse kasvu kaudu.