• 21.07.10, 14:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tiivel: 2010. aasta on mobiilse interneti läbimurde-aasta

Eesti suuruselt teise mobiilsideoperaatori Tele2 kliendibaas on 2010. aasta esimesel poolel kasvanud enam kui 18 000 uue kliendi võrra, teatas Tele2.
Tele2 juhatuse esimehe Toomas Tiiveli sõnul on kliendibaasi kasvu taga eelkõige era- ja äriklientide ületulek konkurentide juurest, kuid olulise osa moodustab ka teises kvartalis hüppelise kasvu teinud mobiilse interneti kasutajate arv, teatas Tele2.
„Aasta esimese kuue kuu põhjal võib 2010. aastat julgelt nimetada mobiilse interneti läbimurde-aastaks – märkimisväärse kiirusega kasvavad nii teenuse kasutajate arv kui ka kasutusmahud,“ sõnas Tiivel.
Mobiilse interneti populaarsusele on Tiiveli hinnangul aidanud kaasa Tele2 strateegia laiendada kiire 3,5G interneti leviala lisaks linnadele ja maakonnakeskustele ka väiksematesse maapiirkondadesse. „Tänavu oleme igal nädalal püstitanud kolm uut tugijaama, mille tulemusel katab Tele2 kiire interneti võrk teise kvartali lõpuks juba rohkem kui 100 linna ja asulat. Meie kindel eesmärk on sügiseks 3,5G leviga katta vähemalt 55% Eestimaa territooriumist ja 85% rahvastikust,“ sõnas Tiivel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tele2 Eestil oli 2. kvartali lõpu seisuga 465 000 aktiivset mobiilsideklienti. Tele2 turuosa mobiilsideturul on 34%.
Tele2 teise kvartali käive oli 397 miljonit krooni, mis on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 2% vähem.
„Käive on stabiliseerunud ja julgen väita, et majandustsükli põhi jäi 2. kvartalisse. Nii mobiiltelefonide kui arvutite müügis võib täheldada juba praegu selget kasvutrendi, samuti kasvavad hoogsalt kõneminutite mahud. See näitab, et majanduslanguse perioodil väikest langust näidanud tarbimine on taastumas,“ sõnas Tiivel.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.11.25, 10:08
Parmeti uued väljakutsed: aina keerukamad fassaadiprojektid ja targemad lahendused
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele