CV Keskuse poolt ei ole eetiline muuta tööpakkumiste lugemise metoodikat ja selle pinnalt esitada valelik teade, justkui oleks praegu tööpakkumisi sama palju kui 2007. aastal, väidab CV-Online’i turundusjuhi Heikko Gross.
„Ei ole mõtet inimesi lollitada. Kui pilt ikkagi ei ole nii ilus, siis pole mõtet seda lihtsalt uudisväärtuslike pealkirjade pärast ilustada. Olukord on paremaks läinud võrreldes näiteks 2009. aastaga, aga see ei ole nii roosiline kui aastal 2007. Kindlasti tajuvad seda ka inimesed ise," märkis Gross.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Teiseks - kui võtta ette arvutus, mille tegi CV Keskus - 2007. aastal avaldati 40 000 tööpakkumist, selle aasta esimese nelja kuu jooksul on avaldatud 12 000 -, tuleks aasta peale 36 000 tööpakkumist, mis on madalam tase," selgitas Gross ja lisas, et kui veel arvestada asjaolu, et aasta esimesed kuud on aasta aktiivseim värbamisperiood, siis ei vasta väide kuidagi tõele. "
Võimalik, et CV Keskus loeb oma tööpakkumiste numbri sisse ka läti- ja leedukeelsed tööpakkumised, lisas turundusjuht.
CV-Online'i turundusjuhi sõnul võiks Eesti ärikultuur olla vähemasti sellel tasemel, et julgetakse Eesti rahvale, oma äri- ja eraklientidele anda olukorrast moonutamata ülevaade.
Gross kinnitas, et tööturu elavnemist näeb ka CV-Online, kus töökuulutuste arv on tõusnud kaks korda võrreldes aastataguse ajaga (arvestamata statistikas väliste kanalite pakkumisi), ent buumiaegse olukorraga seda veel kuidagi võrrelda ei saa.
Täna hommikul teatas CV Keskus, et tööpakkumiste arv on sel aastal olnud väga suur ning numbrid on võrreldavad 2007. aastaga, mil CV Keskusesse postitati ligi 40 000 uut tööpakkumist. 2011. aasta esimese nelja kuuga on CV Keskuse tööportaalis avaldatud juba ligi 12 000 tööpakkumist. Võrdluseks – 2009. aastal oli see number 4400 ja 2010. aastal 7100. Aastases võrdluses on mahud kasvanud 70%.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.