• 29.07.11, 17:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nokia langes nutitelefonide turul kolmandaks

Nokia on langenud nutitelefonide müügimahu järgi kolmandale kohale, väidab uurimisettevõte Strategy Analytics.
Nokia on kõige suurem nutitelefonide müüja olnud hetkest, mil ta avaldas esimese Communicator-mudeli aastal 1996. Käesoleva aasta teises kvartalis läksid Nokiast siiski mööda USA Apple ja Korea Samsung. Nokia kolmanda koha taga on nii konkurentide hea müügitempo kui ka Nokia enda nõrk müük.
Apple teatas, et on müünud ??aprillist juunini 20,3 miljonit iPhone'i, kuigi selle iPhone neljas mudel on juba üle aasta vana. Tavaliselt ei ole nutitelefonimudelide edu nii kauakestev.
Samsung oma müüginäitajaid ei ütle, kuid Strategy Analytics´i hinnagul on korea ettevõte müünud ??aprillist juunini 19 miljonit nutitelefoni. Ettevõte kasutab telefonides Google Android operatsioonisüsteemi, mille järele on nõudlus metsikult tõusnud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Strategy Analytics sõnul on nutitelefonide turg kasvanud aastaga 76 protsenti. Teine uurimisettevõte ABI Research hindab turu kasvuks aga 62 protsenti. Nokia on siiski endiselt maailma suurim mobiiltelefonide tootja arvestades kõikide müüdud telefonide arvu.
Odavamate telefonide turul ahistavad Nokiat lisaks traditsioonilistele konkurentidele uued ja odavamad tootjad, nagu Micromax, TCL-Alcatel and Huawei.
Nokia mobiiltelefonide müük on aastaga langenud 20%. Samal ajal on erinevus Nokia ja Samsungi vahel mobiiltelefonide turul kahanenud väiksemaks kui kunagi varem. Osa analüütikutest ütleb, et Samsungist võib saada maailma suurim mobiiltelefonide tootja juba käesoleval aastal.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.11.25, 10:08
Parmeti uued väljakutsed: aina keerukamad fassaadiprojektid ja targemad lahendused
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele