Viimastel päevadel on mitmed tuhanded Eesti Energia kliendid avastanud endale üllatusena, et neist on saanud ettevõtte silmis võlglased.
Energiafirma teatel on apsaka põhjuseks infotehnoloogiline tõrge, mistõttu jäi tuhandete elektriarvete info pankadele saatmata.
Eesti Energia vabandab ligi 21 000 kliendi ees, kes on viimastel päevadel juuli kuu elektrinäitu iseteenindusbüroosse teatama sattudes endalegi üllatuseks avastanud, et nad pole juuni kuus tarbitud elektri eest tasunud ja on seepärast energiafirma silmis sattunud võlglaste nimekirja, vahendas ERR.ee.
Eesti Energia jaeäri kommunikatsioonijuht Katriin Loorentsi sõnul on infotehnoloogiline apsakas põhjustanud ettevõtte enda poolt ning võlgnevus ei too kaasa ei viiviseid ega muid komplikatsioone nagu näiteks elektrienergia väljalülitamine.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loorentsi selgitusel puudutab seekordne apsakas neid otsekorraldusteenust kasutavad kliente, kellele energiafirma koostas arve 2. või 3. juulil.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Üks suurimaid väljakutseid, millega korteriühistud ja ettevõtted tihti kokku puutuvad, on hoonete tehnosüsteemide järjepidev hooldamine. Hoonetes on sageli väga palju erinevaid ning vajalikke süsteeme – küttesüsteemid, ventilatsioon, vesi ja kanalisatsioon –, mille kõikide regulaarne kontrollimine, hooldamine ja parendamine on tõrgete vältimiseks äärmiselt oluline.