Viimastel päevadel on mitmed tuhanded Eesti Energia kliendid avastanud endale üllatusena, et neist on saanud ettevõtte silmis võlglased.
Energiafirma teatel on apsaka põhjuseks infotehnoloogiline tõrge, mistõttu jäi tuhandete elektriarvete info pankadele saatmata.
Eesti Energia vabandab ligi 21 000 kliendi ees, kes on viimastel päevadel juuli kuu elektrinäitu iseteenindusbüroosse teatama sattudes endalegi üllatuseks avastanud, et nad pole juuni kuus tarbitud elektri eest tasunud ja on seepärast energiafirma silmis sattunud võlglaste nimekirja, vahendas ERR.ee.
Eesti Energia jaeäri kommunikatsioonijuht Katriin Loorentsi sõnul on infotehnoloogiline apsakas põhjustanud ettevõtte enda poolt ning võlgnevus ei too kaasa ei viiviseid ega muid komplikatsioone nagu näiteks elektrienergia väljalülitamine.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loorentsi selgitusel puudutab seekordne apsakas neid otsekorraldusteenust kasutavad kliente, kellele energiafirma koostas arve 2. või 3. juulil.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Häirekeskusesse automaatselt jõudvatest tulekahjuteadetest on enam kui 90 protsenti valehäired. See koormab ebamõistlikult palju meie päästjate ressurssi. Samal ajal võib kellegi elu või vara päriselt olla ohus. Riigil on alates sügisest plaan kaotada väga paljudelt objektidelt ära automaatse tulekahjusignalisatsioonisüsteemi (ATS) tulekahjuteate Häirekeskusesse edastamise. See puudutab muu hulgas büroo- ja tööstushooneid, kaubanduskeskuseid ning haridus- ja lasteasutusi.