Cramo on omas arengus jõudnud neljandasse etappi.
1953. aastal asutatud ettevõte oli suunatud Soome turule, kus aastakäive kasvatati 2000. aastaks 54 mln eurole. Seejärel alustati tegevuse rahvusvahelikustamist, mis kestis 2005. aastani, kus saavutati 77 mln eurone aastakäive. Seejärel algas rahvusvahelise kasvu etapp. 2006. aastal osteti Cramo, 2011. aastal Theisen Group. Ettevõtte käive kasvas 680 mln eurole. Sealt algas aga tegevuse efektiivsusele rõhumine, mille eesmärgiks on stabiilne kasumikasv. 2012. aasta finantsprioriteedid on kulude vähendamine ning rahavoo suurendamine.
Vaata tänasest paberlehest, mida soovitavad Cramo aktsiaga teha analüütikud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.