Cramo on omas arengus jõudnud neljandasse etappi.
1953. aastal asutatud ettevõte oli suunatud Soome turule, kus aastakäive kasvatati 2000. aastaks 54 mln eurole. Seejärel alustati tegevuse rahvusvahelikustamist, mis kestis 2005. aastani, kus saavutati 77 mln eurone aastakäive. Seejärel algas rahvusvahelise kasvu etapp. 2006. aastal osteti Cramo, 2011. aastal Theisen Group. Ettevõtte käive kasvas 680 mln eurole. Sealt algas aga tegevuse efektiivsusele rõhumine, mille eesmärgiks on stabiilne kasumikasv. 2012. aasta finantsprioriteedid on kulude vähendamine ning rahavoo suurendamine.
Vaata tänasest paberlehest, mida soovitavad Cramo aktsiaga teha analüütikud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.