Cramo on omas arengus jõudnud neljandasse etappi.
1953. aastal asutatud ettevõte oli suunatud Soome turule, kus aastakäive kasvatati 2000. aastaks 54 mln eurole. Seejärel alustati tegevuse rahvusvahelikustamist, mis kestis 2005. aastani, kus saavutati 77 mln eurone aastakäive. Seejärel algas rahvusvahelise kasvu etapp. 2006. aastal osteti Cramo, 2011. aastal Theisen Group. Ettevõtte käive kasvas 680 mln eurole. Sealt algas aga tegevuse efektiivsusele rõhumine, mille eesmärgiks on stabiilne kasumikasv. 2012. aasta finantsprioriteedid on kulude vähendamine ning rahavoo suurendamine.
Vaata tänasest paberlehest, mida soovitavad Cramo aktsiaga teha analüütikud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.