Rattaga tööl käimist takistab tihti turvalise parkimisvõimaluse puudumine. Just tööandja kätes on võimalus teha samm töötajate tervise ja rõõmsa meele heaks ning rajada korralik rattaparkla.
Rattavargused on viimastel aastatel küll vähenenud, kuid sellegipoolest kaob kaherattalisi isegi büroohoonete peauste eest. Sellepärast peaks ratta hoidmise võimalused eriti hoolikalt läbi kaaluma. Mõned ettevõtted on juba leidnud hea ja nutika lahenduse.
Eesti Posti 354 kirjakandjat teevad oma igapäevatööd jalgrattaga. Kuna rattad on ettevõttes töövahend, siis pööratakse nende ohutusele suurt tähelepanu. Eesti Postil on rattaid palju ja need asuvad Eesti erinevates piirkondades, seepärast on ka rataste parkimisvõimalused erinevad. Firma kommunikatsioonijuht Inge Suder tõi näiteks, et peamaja parklas on jalgrataste parkimiseks ja hoidmiseks parklaruum ehk väike garaaž, kus töötajad saavad turvaliselt rattaid hoida. Samas on ka pesemisvõimalused ja garderoob. See tähendab, et kui hommikul rattaga tööle sõita, saab vajadusel ka duši alt läbi lipata, märkis Suder.
Skype'is käib regulaarselt rattaga tööl umbes 15 inimest. Mõne aasta eest märgiti ettevõte ära ka algatuse Eesti rattarikaks raames kui rattasõbralik asutus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Skype'i Tallinna kontori juhataja Heidy Heinpalu sõnul saavad töötajad oma rattad mugavalt maja ette parkida ning vajadusel kasutada ka kohe valmivat valvega rattaruumi. Ruumi tulevad juuni lõpuks mugavad pesuruumid koos kappidega.
Milline parkla kontorisse rajada ja kui palju see maksab, loe homsest Äripäevast.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.