EMT ärikliendi divisjoni juht Jüri Kriisemann ütles täna Best Marketingi konverentsil "Hinnastamise parimad praktikad", et mobiilioperaatori ainult kõneminuti järgi valimine on sama, mis võrrelda naisi rinnaümbermõõdu järgi.
"Hinnata mobiilioperaatorit ainult kõneminuti järgi on sama, mis võrrelda naisi rinnaümbermõõdu järgi või meest kehakaaluindeksi järgi. See ei ole kriteerium, mille järgi peaks valima," lausus ta.
Ta nentis, et 90% klientidest kaotavad nad konkurentidele Tele2-le ja Elisale mitte hinna pärast, vaid emotsiooni pärast. "Minu jaoks on oluline, et klient oleks oma otsusega rahul," nentis Kriisemann.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kinnisvara omaniku peamine eesmärk on saavutada oma varalt maksimaalne tulu. Selleks, et vara säilitaks oma väärtuse ja toimiks tõhusalt aastaid, on vajalik selle regulaarne ja professionaalne korrashoid. Kinnisvara korrashoiuga tegelevad mitmesuguse pädevusega spetsialistid, sealhulgas haldus-, hooldus-, maakler-, õigus- ja remonditeenuste pakkujad. Millised on aga kinnisvaraga tehtavad suurimad vead ning kuidas neid vältida?