Ligikaudu pooled tarbijatest on sõlminud kindlustuspoliisi, sest see on laenu või liisingu saamisel kohustuslik. Samas 20 protsenti kasutab kindlustustooteid pidevalt igapäevaste vajaduste pärast, näitab RSA Kindlustuse tellitud kindlustusturu uuring.
„Võib öelda, et ligi viiendik vastanutest peab kindlustust igapäevaseks vajaduseks, mitte panga või liisingfirma tekitatud kohustuseks. Kodukindlustuse puhul torkab silma, et selle vajalikkust põhjendatakse enam-vähem võrdselt nii kodulaenu tagamise kui ka kindlustamisest tuleneva turvatundega,“ kommenteeris RSA Kindlustuse müügidirektor Rain Epler.
Üle 50 protsendil küsitlusele vastanutest on kodukindlustus ja auto kaskokindlustus ning reisikindlustust kasutab 42 protsenti sihtrühmast. Reisikindlustuse sõlmijaid kardavad, et reisi takerdumise või tervisehädade tõttu tekivad suured kulud – nii arvab 51 protsenti. Uuringule vastanutest kolmandik ei pea kindlustust vajalikuks või leiab, et see on neile liiga keeruline teema.
Epler lisas, et kindlustuse puhul peetakse oluliseks kahjukäsitluse kvaliteeti ja kiirust ning kindlustustoote hinda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Suvel interneti teel toimunud uuringus osales 500 Eesti inimest vanuses 25-74 aastat.
RSA Kindlustus tegutseb Eestis Codan Forsikring A/S Eesti filiaalina, kasutades RSA kaubamärki. Codan Forsikring A/S on Taani kahjukindlustusselts, mis kuulub rahvusvahelisse kindlustusgruppi.
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.