Ligikaudu pooled tarbijatest on sõlminud kindlustuspoliisi, sest see on laenu või liisingu saamisel kohustuslik. Samas 20 protsenti kasutab kindlustustooteid pidevalt igapäevaste vajaduste pärast, näitab RSA Kindlustuse tellitud kindlustusturu uuring.
„Võib öelda, et ligi viiendik vastanutest peab kindlustust igapäevaseks vajaduseks, mitte panga või liisingfirma tekitatud kohustuseks. Kodukindlustuse puhul torkab silma, et selle vajalikkust põhjendatakse enam-vähem võrdselt nii kodulaenu tagamise kui ka kindlustamisest tuleneva turvatundega,“ kommenteeris RSA Kindlustuse müügidirektor Rain Epler.
Üle 50 protsendil küsitlusele vastanutest on kodukindlustus ja auto kaskokindlustus ning reisikindlustust kasutab 42 protsenti sihtrühmast. Reisikindlustuse sõlmijaid kardavad, et reisi takerdumise või tervisehädade tõttu tekivad suured kulud – nii arvab 51 protsenti. Uuringule vastanutest kolmandik ei pea kindlustust vajalikuks või leiab, et see on neile liiga keeruline teema.
Epler lisas, et kindlustuse puhul peetakse oluliseks kahjukäsitluse kvaliteeti ja kiirust ning kindlustustoote hinda.
Suvel interneti teel toimunud uuringus osales 500 Eesti inimest vanuses 25-74 aastat.
RSA Kindlustus tegutseb Eestis Codan Forsikring A/S Eesti filiaalina, kasutades RSA kaubamärki. Codan Forsikring A/S on Taani kahjukindlustusselts, mis kuulub rahvusvahelisse kindlustusgruppi.
Seotud lood
Üha rohkem ostjaid ja investoreid hindab tänapäeva kinnisvara puhul lisaks asukohale ja ruutmeetritele ka hoone jätkusuutlikkust, energiatõhusust, elukeskkonna kvaliteeti ja mugavust. Üks peamisi kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse sümboleid on rohesertifitseerimine. LEED-sertifikaat – maailmas üks tunnustatumaid rohehoonete kvaliteedimärke – on Põhjamaades juba tavapraktika.