Äripäev kirjutab, et ettevõtted pole moodsaid firmasisese suhtluse kanaleid veel omaks võtnud.
Siin kolm soovitust, kuidas valida firmasisest suhtluskanalit:
1. Suhtluse viis. Millist ette võttesisest suhtlust vajatakse – kas töötajate omavahelisest suhtlusest peavad märgid maha jääma ehk kas töötajate omavaheline suhtlus peab olema kuidagi kirjalikult dokumenteeritav?. Tundliku info all peetakse silmas ettevõtte majandusinfot ja isikuandmeid. Sellistel puhkudel olemasolevaid IT-süsteeme ei soovitata, parem
2. Info tundlikkus
Artikkel jätkub pärast reklaami
oleks üles ehitada uus suhtluskanal.
3. Töö iseloom. See tuleb määratleda suhtluskanali valikul, eri valdkonna ettevõtted vajavad ka erinevaid lahendusi. Näiteks suurem kliendibaas nõuab kontaktihaldust;
agentuurid, kes jagavad suuremaid faile, vajavad pilvefaili lahendusi jne. Igale konkreetsele vajadusele on erinevaid lahendusi.
ALLIKAS: IThaldus.ee OÜ IT-spetsialist Priit Linnumäe ja Eesti telekomi ärijuhtimise
valdkonna juht Silver Siniavski
Mis on mis? Valik elektroonilisi suhtlusvõimalusiSkype. Tasuta tarkvara, mis võimaldab tasuta tekstisuhtlust ning video- ning tavakõnesid kasutajatega. Üsnagi eelistatud.
Fleep. Võimaldab vestlusesse kaasata ka mittekasutajaid (vestluses saab osaleda e-posti abil), erinevalt Skype’ist parem sünkroniseeritus erinevate seadmete vahel.Miinustena tuuakse välja rakenduse iOS-versiooni mõningased viperused. Otsing ei tööta.Suhtlus.ee. Tegu on keskkonnaga, kus töötamine e-posti ja telefoni kõnedega on seotudkliendi halduse ja sotsiaalmeediaga. Koondab kõik suhtlemiseks vajaliku eelkõige väikeettevõtja huve silmas pidades: e-posti kontod, kontaktid, telefoni sidumine ja kõnelogid ning märkmed. Lihtsalt saab silma peal hoida kõikidel enda või kolleegi saadetud e-kirjadel, samuti saabunud e-kirjadel.
Hetkel kuum
Hanno Grossschmidti ja Tomomi Hayashi projekteeritud hoone fassaad saab lihvi. Ostutänava siserhitekt on Marit Ilison.
Kas aktiivsele avalikule raha kaasamisele järgneb aktiivne kinnisvaraturg?
Artikkel jätkub pärast reklaami
Hea vidin on märkmete tegemise võimalus kõne ajal: nii näed järgmisel korral kliendiga suheldes, millest eelmisel korral räägitud sai. Iga töötaja saab ise otsustada, missuguseid suhtlusvooge või kontakte töökaaslastega jagada või privaatsena hoida. Firmasiseseks suhtluseks mõeldud programm, mis võimaldab hoida kõik asjad ühes kohas. Saab kasutada integratsioonifunktsiooni ehk ühendada teiste võimalustega nagu Google Drive ja Dropbox, kasutada kalendersüsteemi jpm.. Kasutab enam kui 200 000 ettevõtet üle kogu maailma. Kasutab sarnaselt Asanaga integreeritud võimalusi, näiteks saab kasutada Microsofti teenuseid.
Asana.
Yammer
Seotud lood
Omavalitsusüksus või selle volitatud MTÜ jäätmeveoteenuse vahendajana enam määrata jäätmekäitluse teenustasu hinda.
Aastalõpu intervjuu Äripäeva peadirektor Igor Rõtoviga tegi konkurent Hans H. Luik. Selles vestluses arutasid nad ka teemal, kas meediaäris tasub büroopinda rentida või omada.
Turvafirma G4S vastas haldusuudised.ee uuringule, kuidas valida firmasisest e-suhtluskanalit.
Hooldusfirma ISS tehnilise teenistuse juhi Timo Kallase sõnul on nende firmas info liikumine tellimustööde haldamisel üle viidud nutitelefonidesse.
Kinnisvaraturg muutub kiiresti, sest koduostjate ja üürnike ootused kodule on ajas nihkunud. Kuna eluasemekulud kasvavad ja perede eelarved on pingul, eelistatakse üha enam kodusid, kuhu saab kohe sisse kolida ning millel on hea hinna-kvaliteedi suhe. See areng mõjutab oluliselt ka seda, kuidas arendajad ja sisekujundajad eluruume planeerivad. Kinnisvaraeksperdi sõnul teevad inimesed ostuotsuse kiiremini, kui nad ei pea tegema suuri lisakulutusi.