Autor: Pille Ivask • 5. jaanuar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas valida firmasisest e-suhtluskanalit?

Äripäev kirjutab, et ettevõtted pole moodsaid firmasisese suhtluse kanaleid veel omaks võtnud.

Siin kolm soovitust, kuidas valida firmasisest suhtluskanalit:

1. Suhtluse viis. Millist ette võttesisest suhtlust vajatakse – kas töötajate omavahelisest suhtlusest peavad märgid maha jääma ehk kas töötajate omavaheline suhtlus peab olema kuidagi kirjalikult dokumenteeritav?. Tundliku info all peetakse silmas ettevõtte majandusinfot ja isikuandmeid. Sellistel puhkudel olemasolevaid IT-süsteeme ei soovitata, parem

2. Info tundlikkus

oleks üles ehitada uus suhtluskanal.

3. Töö iseloom. See tuleb määratleda suhtluskanali valikul, eri valdkonna ettevõtted vajavad ka erinevaid lahendusi. Näiteks suurem kliendibaas nõuab kontaktihaldust;

agentuurid, kes jagavad suuremaid faile, vajavad pilvefaili lahendusi jne. Igale konkreetsele vajadusele on erinevaid lahendusi.

ALLIKAS: IThaldus.ee OÜ IT-spetsialist Priit Linnumäe ja Eesti telekomi ärijuhtimise

valdkonna juht Silver Siniavski

Mis on mis? Valik elektroonilisi suhtlusvõimalusiSkype. Tasuta tarkvara, mis võimaldab tasuta tekstisuhtlust ning video- ning tavakõnesid kasutajatega. Üsnagi eelistatud.

Fleep. Võimaldab vestlusesse kaasata ka mittekasutajaid (vestluses saab osaleda e-posti abil), erinevalt Skype’ist parem sünkroniseeritus erinevate seadmete vahel.Miinustena tuuakse välja rakenduse iOS-versiooni mõningased viperused. Otsing ei tööta.Suhtlus.ee. Tegu on keskkonnaga, kus töötamine e-posti ja telefoni kõnedega on seotudkliendi halduse ja sotsiaalmeediaga. Koondab kõik suhtlemiseks vajaliku eelkõige väikeettevõtja huve silmas pidades: e-posti kontod, kontaktid, telefoni sidumine ja kõnelogid ning märkmed. Lihtsalt saab silma peal hoida kõikidel enda või kolleegi saadetud e-kirjadel, samuti saabunud e-kirjadel.

Hea vidin on märkmete tegemise võimalus kõne ajal: nii näed järgmisel korral kliendiga suheldes, millest eelmisel korral räägitud sai. Iga töötaja saab ise otsustada, missuguseid suhtlusvooge või kontakte töökaaslastega jagada või privaatsena hoida. Firmasiseseks suhtluseks mõeldud programm, mis võimaldab hoida kõik asjad ühes kohas. Saab kasutada integratsioonifunktsiooni ehk ühendada teiste võimalustega nagu Google Drive ja Dropbox, kasutada kalendersüsteemi jpm.. Kasutab enam kui 200 000 ettevõtet üle kogu maailma. Kasutab sarnaselt Asanaga integreeritud võimalusi, näiteks saab kasutada Microsofti teenuseid.

Asana.

Yammer

Jaga lugu
Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgKinnisvarauudised.ee juhtTel: 51 23 770
Siim SultsonReporter-toimetaja Tel: 53 330 651
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58 361 474