• 05.01.15, 15:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas valida firmasisest e-suhtluskanalit?

Äripäev kirjutab, et ettevõtted pole moodsaid firmasisese suhtluse kanaleid veel omaks võtnud.
Siin kolm soovitust, kuidas valida firmasisest suhtluskanalit:
1. Suhtluse viis. Millist ette võttesisest suhtlust vajatakse – kas töötajate omavahelisest suhtlusest peavad märgid maha jääma ehk kas töötajate omavaheline suhtlus peab olema kuidagi kirjalikult dokumenteeritav?. Tundliku info all peetakse silmas ettevõtte majandusinfot ja isikuandmeid. Sellistel puhkudel olemasolevaid IT-süsteeme ei soovitata, parem
2. Info tundlikkus

Artikkel jätkub pärast reklaami

oleks üles ehitada uus suhtluskanal.
3. Töö iseloom. See tuleb määratleda suhtluskanali valikul, eri valdkonna ettevõtted vajavad ka erinevaid lahendusi. Näiteks suurem kliendibaas nõuab kontaktihaldust;
agentuurid, kes jagavad suuremaid faile, vajavad pilvefaili lahendusi jne. Igale konkreetsele vajadusele on erinevaid lahendusi.
ALLIKAS: IThaldus.ee OÜ IT-spetsialist Priit Linnumäe ja Eesti telekomi ärijuhtimise
valdkonna juht Silver Siniavski
Mis on mis? Valik elektroonilisi suhtlusvõimalusiSkype. Tasuta tarkvara, mis võimaldab tasuta tekstisuhtlust ning video- ning tavakõnesid kasutajatega. Üsnagi eelistatud.
Fleep. Võimaldab vestlusesse kaasata ka mittekasutajaid (vestluses saab osaleda e-posti abil), erinevalt Skype’ist parem sünkroniseeritus erinevate seadmete vahel.Miinustena tuuakse välja rakenduse iOS-versiooni mõningased viperused. Otsing ei tööta.Suhtlus.ee. Tegu on keskkonnaga, kus töötamine e-posti ja telefoni kõnedega on seotudkliendi halduse ja sotsiaalmeediaga. Koondab kõik suhtlemiseks vajaliku eelkõige väikeettevõtja huve silmas pidades: e-posti kontod, kontaktid, telefoni sidumine ja kõnelogid ning märkmed. Lihtsalt saab silma peal hoida kõikidel enda või kolleegi saadetud e-kirjadel, samuti saabunud e-kirjadel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hea vidin on märkmete tegemise võimalus kõne ajal: nii näed järgmisel korral kliendiga suheldes, millest eelmisel korral räägitud sai. Iga töötaja saab ise otsustada, missuguseid suhtlusvooge või kontakte töökaaslastega jagada või privaatsena hoida. Firmasiseseks suhtluseks mõeldud programm, mis võimaldab hoida kõik asjad ühes kohas. Saab kasutada integratsioonifunktsiooni ehk ühendada teiste võimalustega nagu Google Drive ja Dropbox, kasutada kalendersüsteemi jpm.. Kasutab enam kui 200 000 ettevõtet üle kogu maailma. Kasutab sarnaselt Asanaga integreeritud võimalusi, näiteks saab kasutada Microsofti teenuseid.
Asana.
Yammer

Seotud lood

Uudised
  • 06.01.15, 11:59
Riigikohus: KOV ei saa enam ise määrata prügiveo teenustasu hinda
Omavalitsusüksus või selle volitatud MTÜ jäätmeveoteenuse vahendajana enam määrata jäätmekäitluse teenustasu hinda. 
Uudised
  • 06.01.15, 10:04
Kas meediaäris renditakse või omatakse büroopinda?
Aastalõpu intervjuu Äripäeva peadirektor Igor Rõtoviga tegi konkurent Hans H. Luik. Selles vestluses arutasid nad ka teemal, kas meediaäris tasub büroopinda rentida või omada.
Uudised
  • 16.01.15, 14:58
G4S kasutab andmete ja info liigutamiseks dubleeritud sidet
Turvafirma G4S vastas haldusuudised.ee uuringule, kuidas valida firmasisest e-suhtluskanalit.
Uudised
  • 06.01.15, 11:30
Hooldusfirma ISS viis info liikumise üle nutitelefonidesse 
Hooldusfirma ISS tehnilise teenistuse juhi Timo Kallase sõnul on nende firmas info liikumine tellimustööde haldamisel üle viidud nutitelefonidesse. 
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 11:15
Pingeteta üle piiride. Kuidas muuta rahvusvaheline kolimine lihtsaks ja inimlikuks?
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.

Viimased uudised

Uudised
  • 07.11.25, 15:29
Lepi sellega - eluasemeturg jääb külgsuunda lohisema kauaks
Uute eluasemete arenduse ja turu epitsenter on nüüd Lätis
TOP
  • 07.11.25, 13:47
Kinnisvarafirmade TOPi üks tegusamaid vaatab tulevikku optimismiga
Nüüd saab lükata sisse kõrgema käigu ja manööverada vabamalt
Uudised
  • 07.11.25, 09:50
Aasta puitehitis 2025 on Võsu põhikool
Uudised
  • 07.11.25, 08:15
Piilmannid tegid aasta suurima kinnisvaratehingu. “Ju siis on diilid head”
Uudised
  • 07.11.25, 06:45
Kinnisvarainvestorid piidlevad Lätit: "Seal on uus ajastu"
https://www.kinnisvarauudised.ee/raadio/episood/kinnisvarainvestorid-piidlevad-latit-seal-on-uus-ajastu
Uudised
  • 06.11.25, 15:34
Pärnusse kavandatakse Baltikumi esimest e-metanooli tehast
TOP
  • 06.11.25, 13:57
Kinnisvarafirmade TOP: esikolmikus käib titaanide heitlus
Kinnisvarafirmad trimmisid end tõhusamaks - turu jõujooned muutuvad. Vaata, kes kellele järgneb ja kuidas igaühel läinud on!
Uudised
  • 06.11.25, 10:26
Hiiliv müra peletab kliendid ja töötajad äripindadelt
Arendaja, siin on mitu mõttekohta

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele