Lisaks keskkonda säästvale paberivabale lahendusele aitavad nutiseadmed tema sõnul hõlbustada igapäevaste tööde korraldamist, garanteerivad pideva ülevaate töövoogudest ehk tööde teostamise läbipaistvuse ning võimaldavad senisemast kiirema info kättesaamise.
Enne nutiseadmete kasutusele võtmist toimus Kallase sõnul neil tellimustööde täitmine paberkandjal oleva tellimuslehe alusel. Tänaseks on need tellimuslehed asendunud ülesannetega nutiseadme ekraanil.
Igale ISS Eesti hooldustehnikule on väljastatud nutitelefon koos personaalse kasutajakontoga kliendihaldusprogrammis Sales Logix (SLX). SLX-i kaudu toimub tellimustööde suunamine tehnikutele ja üleüldine töid puudutav infovahetus. Töö lõpetamisel lisab hooldustehnik programmi kommentaarid ning pildimaterjali ja suunab ülesande selle vastuvõtjale või selle eest vastutavale isikule. Kogu infovahetus on reaalajas jälgitav ja seda saavad lugeda kõik ülesandega seotud isikud: tehniliste tööde planeerija, teenindusjuht, haldur.
Kliendihaldusprogrammis olev info arhiveeritakse ning sellega on võimalik tutvuda ka aastate pärast. ISS märkis, et kliendile pakuvad nad lisaväärtusena nn digitaalselt hoolduspäevikut, millele ta pääseb samuti igal ajahetkel ligi SLXi ärikliendiliidese kaudu. Klient saab arvuti vahendusel jälgida kõikide tellimustööde ja plaaniliste hooldustööde ajalugu ning edastada firmale ühekordsete tööde tellimusi koos fotodega probleemsetest kohtadest. ning sellega tõstnud produktiivsust. Vähenenud on kontoris käimise vajadus ning hooldustehnikute pidev ligipääs internetile annab võimaluse kohapeal nutiseadme abil leida infot erinevate toodete, varuosade, kasutusjuhendite jms kohta.
Nutiseadmete kasutusele võtmine on aidanud säästa töötajate aega
Järgmise sammuna kavandab ISS ehitiste tehnosüsteemid tähistada triipkoodidega, mille alusel tekib programmi loetelu seadmetest koos paiknemise kirjeldusega. Nutiseadmega triipkoodi lugedes fikseeritakse kellaajalise täpsusega konkreetse seadme hooldustoiming, mis automaatselt salvestub programmis. Lisaks jääb tehnikule võimalus lisada omapoolsed kommentaarid.
"Kõik need tegevused lisavad läbipaistvust ning põhjalikkust süsteemide teenindamisel ning annavad kliendile hea ja ülevaatliku tagasiside tehnosüsteemide seisukorrast objektil," väitis Kallas.