• 18.02.15, 11:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Novira Plaza kõrghoone - bürood müüakse ja autod sõidavad liftiga

Novira Plaza kõrghoone - bürood müüakse ja autod sõidavad liftigaNovira Capital juhtivpartner Arle Mölder rääkis Äripäeva Kinnisvarakonverentsil, et Novira Plaza kõrghoonet arendades tehakse kaks põhimõttelist uuendust - büroopinnad müüakse ja büroohoone ülemistele korrustele ehitatakse korterid.
"Varasemas elus oleme arendanud kahte büroohoonet - Kawe ja Metro Plazat. Meil on ka Novira projektiga kõrged ambitsioonid. Selle hoone juures teeme kahte asja teistmoodi - müüme büroopindasid, mitte ei üüri neid," ütles Mölder. Ta lisas, et mõte on selles, et büroohoone ehituse ajal sinna üürnikke väga ei saa ja 1-1,5 aastat kulub büroohoone täitmiseks üürnikega.
"Tegime julge otsuse, et selles hoones hakkavad olema nii korterid kui ka bürood - kolm ülemist korrust on korterid, 12 alumist korrust bürood. kui on bürood ja korterid koos, siis ei tohi tekkida olukorda, kus ühes liftis kohtuvad prügikottidega elanikud ning tumedas ülikonnas ärimehed. Ehk et majale tuleb kaks eraldi fuajeed. Baltikumis pole ühtegi autolifti, kui sellesse majja tuleb Balti riikide esimene autolift. Need ei ole perekorterid, vaid linnaresidentsid," rääkis Mölder.
Ta lisas hoone kõrguse kohta, et kui linnaisad oleksid lubanud teha kõrgema, oleks nad seda ka teinud. Eestis algab kõrghoone alates 9st korrusest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Energiatõhususes proovime olla eesrinnas, kuid on tooteid, mida valitakse ennekõike toote ja mitte kulude järgi. Me tahaks mõelda, et meid valitakse eelkõige sellepärast, et meie maja on atraktiivne ja õiges kohas. Klaasmaja iseenesest ei ole väga energiatõhus," möönis ta. 

Seotud lood

Uudised
  • 30.07.15, 13:37
Uus kohtumaja saab naabriks 8-korruselise büroohoone
Tallinna "justiitspalee" kõrvale kerkib 8-korruseline büroohoone, mille ehitus läheb maksma 14 miljonit eurot.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 11:15
Pingeteta üle piiride. Kuidas muuta rahvusvaheline kolimine lihtsaks ja inimlikuks?
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele