• 25.02.16, 09:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nutiseade kui edukas abivahend kinnisvara turundamisel

Kinnisvara turundus on muutunud järjest keerukamaks ja nõudlikumaks. Veelgi enam on süvenemas digiajastu, kus kogu elu koondatakse mobiili ja nutiseadmetesse ning see omakorda toob inimestes välja soovi tunda, et nende poole pöördutakse personaalselt.
Nutiseadme oskuslik kasutamine aitab turundada ka kinnisvara.
  • Nutiseadme oskuslik kasutamine aitab turundada ka kinnisvara.
  • Foto: Veiko Tõkman
Telereklaamid hakkavad järjest rohkem trügima saatesse ja sarjadesse. Seda lihtsal põhjusel. Meil on järelvaatamine ja salvestamine. Elu muutub iga päev järjest kiiremaks ning saateid nende esitamise kellaajal vaadata ei jõuta. Kuna on võimalus seda teha vabalt valitud ajal järelvaatamisest või nutiseadmest, siis tavapärane reklaamipaus jääb nägemata. Nähtavaks kohaks teles on eetrikleebised saate ajal.
Sama saatus on internetireklaamidel. Suur hulk inimesi on avastanud enda jaoks Ad-blocki, tänu millele ei nähta suurt osa interneti lehtedel olevaid bännereid. Ülejäänute jaoks on reklaam lehel muutunud pigem tapeediks. Mõelgem hetkeks, mis reklaami me eile uudiseid lugedes märkasime?
Välireklaami erilahenduste osas nähakse iga päev järjest rohkem vaeva, et mõelda välja midagi teistmoodi, et eristuda massist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
 
Mida siis kinnisvara turundamises on vaja teha, et silma paista?
Mobiilirakendused. Selleks, et olla seal, kus on sinu kliendid, tuleb olla mobiilis. Järjest rohkem leiavad ettevõtted enda jaoks rakenduste maailma, et panna kasutajaid rohkem tarbima nende tooteid ja teenuseid. Kodulehed peavad täna olema juba kindlasti mobiilile kohandatud ning lisafunktsionaalsusega. Mobiil on liikuv vahend. Seda on hea ära kasutada lokaliseerimiseks, oma erinevate valdkondade, piirkondade reklaamimiseks.Mobiilireklaam. Lisaks erinevatele rakendustele, tarbivad kliendid ka sotsiaalmeediat, uudised jne. Kasuta kinnisvara reklaampinnana mobiili! See on alternatiiviks arvutiekraanile. Kuna kodulehed on ka juba mobiilis, siis on siin sama hea võimalus call-to-actioniks.Big Data ehk kliendi tundmine. Tänasel infoajastul on meil kätte saadav väga suur hulk andmeid. Interneti „küpsiste“ kogumine on juba eilne päev. Ka mobiili kasutusel jääb maha väga suur hulk andmeid, mida saame oma kliendi tundmaõppimisel ära kasutada. Eduka reklaami aluseks on mõtlemine tarbijaga sarnaselt, olla seal, kus on meie tarbija ning käituda nii, nagu nad soovivad. Küsitlused ei anna meile seda täiesti ausat tagasisidet. Ainus viis on viia end nende tasemele ja nende harjumusi ja käitumisi jälgida.
Põhjalikumaid näpunäiteid  Domus Kinnisvara turundusjuhi Kadi Murri jagatud turundustrendidest loe  kinnisvaraportaali Adaur vahendusel.
Autor: Kadi Murr, Domus Kinnisvara turundusjuht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 11:15
Pingeteta üle piiride. Kuidas muuta rahvusvaheline kolimine lihtsaks ja inimlikuks?
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.

Hetkel kuum

Pikk tee linna tagant ja linna taha võib võtta tööpäevast arvestatava osa. Raha kulub vilinal.
Uudised
  • 18.11.25, 13:00
Kinnisvaraarendus hakkabki nihestuma: juba tegi arendaja linnale ettepaneku
Lumi langeb uusarendustega seotud lootustele ja eluasemeturg kipub aina enam võrdsustuma järelturuga.
Uudised
  • 17.11.25, 12:01
Eluasemeturg ongi muutunud. Teateid “tõehetk uusarenduste turul” tuleb veel. Kontrolli turvarihmu
Eluasemeturg siseneb peatselt uude aastasse: siin on vürtsikaid ja valusaid väljakutseid, ent arendajatele paistab ka üks päästev võti
Hepsor kavandab Paeväljale tervet kvartalit, kuhu lisaks elumajadele tulevad ka äripinnad.
Uudised
  • 14.11.25, 10:02
Galerii: Hepsor rajab ajaloolisele lennuväljale korterelamud
Summus Capital OÜ juhatuse liige Hannes Pihl.
Uudised
  • 14.11.25, 09:15
Kinnisvarafirmade TOPi üks tõhusamaid laiendab turgu ja näitab ära 2026. aasta väljakutsed
Neutra Capital ASi enamusomanik ja nõukogu liige Kenneth Karpov.
Uudised
  • 12.11.25, 09:55
Kinnisvarafirmade TOPi üks uuenduslikumaid sihib ärilinnakuid ja puitmaju. Tal on karm prognoos
Neutra Capitali omanik ja juht nimetab 3 edutegurit, teeb 4 prognoosi ja näitab ära 4 eesootavat väljakutset. See puudutab tervet kinnisvaravaldkonda!
Kinnisvaraanalüütik Tõnu Toompark.
Uudised
  • 13.11.25, 06:30
Traagiline seis - eluasemete nõudjaid jääb vähemaks
Uuri graafikut, see on väga kõnekas
Kinnisvara on ikka olnud üks toekamaid varaklasse.
TOP
  • 06.11.25, 13:57
Kinnisvarafirmade TOP: esikolmikus käib titaanide heitlus
Kinnisvarafirmad trimmisid end tõhusamaks - turu jõujooned muutuvad. Vaata, kes kellele järgneb ja kuidas igaühel läinud on!
Neutra Capitali portfelli kontor.
  • ST
Sisuturundus
  • 05.11.25, 13:30
Kestlikkus kui investeering: kuidas Neutra ja LÄVI tõstavad Eesti arenduse standardeid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele