23. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas valida õllemeistrile võimalikult edukat asukohta?

Autor: Raul Mee
Kuhu on kõige mõttekam oma käsitööõlle pruulikoda ja degusteerimissaali rajada, et sihtrühm ja asukoht äri soosiks?

Nendele ja teistele sarnastele küsimustele vastab ruumianalüüs, kirjutab Statistikaamet oma blogis.

Statistikaamet näitas Tallinna Ettevõtluspäeva raames asukoha valimist käsitööõlle pruulikojale ja degusteerimissaalile, kus sihtrühma puhul on ette antud järgnevad parameetrid: „mehed ja naised, 18–55-aastased, kenad, vabad ja abielus, võib lapsi olla, elab pigem linnas, töö on hea, loominguline ja tasuv, auto on „räim“, pigem sõidab rattaga, puhkavad tihti ja palju, rõivad on disainerilt ja kaltsukast, hobid on discgolf, rattasõit ja käsitööõlu, haridustase on kõrgharidus“. Lisaparameetrina tuli arvestada ka turistide osatähtsust Tallinnas.

Esmalt kaardistas Statistikaamet sisendandmed. Edasi valmis neli Tallinna kaarti, mis ühendati. Ruumianalüüsi tegemise detailset kirjeldust saab vaadata siit.

Jaga lugu
Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Teeli RemmelgKinnisvarauudised.ee juhtTel: 51 23 770
Külli KaljulindReporter-toimetaja Tel: 58 223 022
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58 361 474