Pipedrive’I müügitoru aitab 1000 ärikliendi kinnisvarasoovides järge pidada, rääkis Uus Maa äripindade osakonna juht Kristjan Ploompuu tänasel Äripäeva CRM-tarkvara seminaril.

- Pasunamees ehitatavas kaubanduskeskuses
- Foto: Raul Mee
Kinnisvara müügiprotsess näeb välja järgmiselt: kliendi või maakleri poolt tuleb idee, saadetakse pakkumine, oodatakse vastust, peetakse läbirääkimisi ja tõmmatakse lõpuks lepingu sõlmimisega otsad kokku.
“Haldame müügitorus soove. Kui meil on sobiv pakkumine, pakume. Alati ei ole võimalik pakkuda. Meil on 1000 erinevat soovi, saame neid Pipedrive’is hallata,” selgitas Ploompuu. Pipedrive annab maakleritele hea ülevaate tegevustest, sellest, mis on tehtud ja mida peaks veel tegema, mida keegi teine peaks tegema.
Uus Maa äripindade osakonnal on praegu ligikaudu 35 000 kontakti. Kord kuus tuletatakse end näiteks kinnisvaraarendajatele meelde, saates neile kas e-kirja või helistatakse. Kontakte käiakse läbi ka otsides üürnikke konkreetsele äripinnale.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ploompuu sõnul on üsna levinud, et kinnisvaraomanikud ei saa maakleritelt tagasisidet. Pipedrive võimaldab saata kliendile lihtsa ekspordiga tagasiside faili.
Pipedrive’i plussiks võimalus andmeid filtreerida. Statistika pool on Pipedrive’is samuti väga hea, on näha, kes kui palju tegevusi teeb ja kui palju Pipedrive’i kasutab.
Pipedrive’i puudusena nimetas Ploompuu seda, et praegu puudub seal võimalus siduda ühe kontaktisikuga kaht või enamat organisatsiooni. Puudub ka objektihaldus, mis võimaldaks kinnisvara sisestada läbi Pipedrive’i keskkonna. Objektide sisestamine toimub seetõttu eraldi keskkonnas Resolve, kust lähevad kuulutused automaatselt edasi kaheksasse eri portaali.
Puuduseks on ka see, et puudub liidestus äriregistriga, mida võimaldavad Resolve ning Scoro. Maaklerite jaoks tähendab see käsitööd, ettevõtete andmed tuleb sisestada. Samas on Uus Maa liidestanud äripindade osakonna kasutatava Pipedrive’i maaklerite e-posti ja kalendriga.
Kinnisvara automaatset hindamist ei toimu, selleks on Uus Maal hindamisosakond, vastas Ploompuu auditooriumi küsimusele.
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.