Kaubanduskeskustes kulub liiga palju aega ning seetõttu näeme, kuidas elu- ja ärikvartalitesse kerkib hoogsalt uusi väikepoode, kirjutab Technopolis Ülemiste ASi juht Gert Jostov Äripäevas.

- Gert Jostov
- Foto: Eiko Kink
Kaubandus näitab majanduskeskkonna arengufaasi kõige täpsemalt, ta on majanduse kraadiklaas ja baromeeter. Kaubandus iseloomustab tarbija käitumust ja meeleolusid vahetult ning otsekoheselt. Kui raha ei ole, jäävad suuremad ostud tegemata. Kui heaolu paraneb ja usk tuleviku sissetulekutesse on kindel, tahame me elada mugavamat ning kvaliteetsemat elu, mis on innovatsiooni magus vili.
Loomulikult meeldib suurele osale inimestest tarbida ning enamikul meist ei saa kunagi justkui piisavalt – ressursipiirang ehk rahapuudus tuleb lihtsalt ette. Midagi on ikka veel vaja või puudu. Üle on pigem vähestel.
Loe täispikkuses lugu
siit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.