30 mai 2017
Jaga lugu:

Kas sinu ärikinnisvaral on juba turundusplaan?

Alexey Yavnashan   Foto: Mарина Xодус лицензированный маклер Uus Maa Kinnisvarabüroo

Ärikinnisvaraturg on pakkumistest paks ning klientide leidmiseks on üha rohkem vaja selget turundusplaani, kirjutas Uus Maa Kinnisvarabüroo äripindade maakler Alexey Yavnashan ettevõtte blogis.

Alljärgnevalt jagab Yavnashan olulisemaid meetodeid, mida ta maaklerina oma igapäevatöös kasutab.

Ettevalmistus

Turunduse planeerimisel tuleb esitada järgmised küsimused:

– Kes on sihtgrupp? Analüüsige ettevõtteid, millele tahate objekti müüa või üürile anda.

– Milline on eelarve ja kuidas see jaguneb erinevate turundustegevuste vahel?

– Kes on sinu konkurendid ja kuidas nad turundavad oma kinnisvara? Mida nad pakuvad ja kuidas teie saaksite eristuda?

Mõned võimalikud lahendused:

– Investeerige kvaliteetsetesse profifotodesse või 3D piltidesse, mida saab kasutada kõikides online ja offline kanalites. Oluline on näidata kliendile objekti läbi tugeva visuaalse signaali, mis annab kinnisvarale identiteedi ja räägib oma lugu.

– Luua pakutavale objektile ainulaadne identiteet ja bränd.

– Määrata põhisõnum: mis tõstab selle objekti konkurentide seast esile?

Offline turundusplaan

Aastaid kasutatud offline turundusmeetodid on endiselt omal kohal loomaks usaldust ning häid suhteid ostjate ja üürnikega.

– Prindimaterjal: kasutage silmapaistvaid voldikuid, flaiereid ja muud turundusmaterjali, mis räägiks potentsiaalsetele klientidele hea ja informatiivse loo.

– Ekraani ja aknamärgistus: paigaldage pakutavale objektile pilkupüüdev plakat.

– Kliendipäev: korraldage objektil meeldejääv kliendipäev, mis aitab luua kontakte teiste maaklerite ja potentsiaalsete klientidega.

– Ajakirjandus: kasvatage brändi tuntust suuremates ajalehtedes ja valdkonnaga seotud ajakirjades.

– Otsepostitus: hea viis kinnisvara puudutava info viimiseks maaklerite ja potentsiaalsete huvilisteni.

Online turundusplaan

Internetis nähtav olla on kohustuslik! Aga kuidas?

– Digitaalsed brošüürid: looge tähelepanu haaravad ja loomingulised digitaalsed brošüürid, mida saab saata e-posti teel. Alati kontrollige, et neid saab allalaadida ka kodulehelt.

– Koduleht (projektileht – toim): looge professionaalne koduleht, mis võimaldab kasutajatel tutvuda olulise infoga. Üle 80% ostuhuvilisi ja üürnikke alustavad oma otsinguid internetis ning kena ja informatiivse kodulehe olemasolu on tänapäeval hädavajalik. Koduleht peab olema visuaalne, informatiivne ja kasutajasõbralik nii lauaarvuti, tahvelarvuti kui ka mobiilikasutajatele. Allalaaditavad korruseplaanid, interaktiivsed graafikud, kõrge resolutsiooniga pildid, videod ja asukohakaardid annavad konkurentsieelise.

– Kodulehe uuendused: hoia koduleht alati värskena. See tähendab, et juba müüdud ja väljaüüritud pinnad oleksid vastavalt märgitud. Hea on kuvada kodulehel ka uudiseid, et tuua välja viimased arengud.

– Kasutage kolmanda osapoole turundust: meelitage potentsiaalseid üürnikke ja ostjaid koostöös ajakirjanike, analüütikute ja blogijatega, mis võib anda efektiivset meediakajastust ja tõmmata kinnisvarale tähelepanu.

– E-posti kampaaniad: veenduge, et teie kampaaniad oleks suunatud täpselt õigele sihtgrupile. Kasutage ajakohast informatsiooni, suunates lugejad edasi oma veebilehele või müügimeeskonna juurde.

– Pressiteated: hea võimalus öelda olulist suurele ringile. Tee kindlaks, et sul on midagi öelda, mis sisaldab unikaalset, huvipakkuvat sisu. Lisa linke, mis viivad lugejat edasi sinu kinnisvara või ettevõtte kodulehele.

– Sotsiaalmeedia: suur jõud, mille seas on laialt aktsepteeritud ärikinnisvara turundustööriistad nagu Twitter, LinkedIn, Facebook ja Instagram. Neid kasutatakse, et edastada oma sõnumit erinevatele huvirühmadele, sh praegustele ja potentsiaalsetele klientidele, ajakirjanikele, blogijatele ja laiemale üldsusele.

– Reklaam meedias: ostes reklaampinda asjakohastes online-ajakirjades ja uudisteväljaannetes veenduge, et reklaam on suunatud õigele sihtrühmale ja see aitab tõsta teie kinnisvara nähtavust Google’i otsingus.

– Toimingupõhine reklaam: kasutades Google Adwordsi, LinkedIni, Instagrami ja Facebooki reklaami oma kinnisvara turundamisel, on teil hea võimalus kasvatada tuntust. Peamine eelis seda tüüpi reklaami kasutamisel on analüüsi abil mõõdetavad tulemused ja kontroll.

Mõõdetavad tulemused

– Mõõdikud: tehke kindlaks, millised on turunduskampaania edukust näitavad peamised mõõdikud.

Kolm põhilist viisi turundustegevuste mõõtmiseks:

– sissetulevate telefonikõnede või e-kirja teel saabunud päringute arv;

– konversiooni ja käibe mõõdikud (veebiliiklus, soovitud tegevuste tegijate protsent, käive);

– seotuse mõõdikud sotsiaalmeedias (meeldimised, kommentaarid, märkimised, jagamised).

Aruandlus: tulemuste põhjal aruande tegemine on ainus viis mõõta kampaania edukust ja teha järeldusi tulemuste parandamiseks. Hea stardipunkt on Google Analytics, mis on kõige tõhusam tööriist online-kanalite mõju mõõtmiseks.

Kokkuvõtteks. Korraliku ja toimiva turundusplaani tegemine on mahukas protsess, mis nõuab aega, raha ja teadmisi, kuid loetletud meetodid aitavad saavutada eesmärke ja kinnisvara kas müüa või üürile anda.

Jaga lugu:
KINNISVARA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kinnisvarauudised igal nädalal enda postkasti.

Kinnisvara.ee toetajad:

Eva Kiisler
Eva KiislerEhitusväljaannete juhtTel: 56 600 050eva.kiisler@aripaev.ee
Sandra Malvik
Sandra MalvikEhituse ja kinnisvara konverentside korraldajaTel: 58 552 554sandra.malvik@aripaev.ee
Kristi Kool
Kristi KoolKinnisvarauudised.ee toimetajaTel: 53 003 098kristi.kool@aripaev.ee
Rivo Habakuk
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 56 861 806rivo.habakuk@aripaev.ee