Reidi tee ära jäämisest võidaks kinnisvaramagnaadid, kellest on Reidi tee äärde ja Reidi tee vastu enim panustanud Metro Capital, avaldas ajaleht Pealinn.
- Alles ehitatavate Kiikri residentside reklaam piirdeaial tänavu märtsis. Foto: kinnisvarauudised.ee
Nafta tänava elanik advokaat Gennadi Kull ütles väljaandele, et Narva maanteed pidi sõidavad praegu suured veokid ööpäevaringselt, sest Eestis ei ole sellist liikluskeeldu nagu Euroopas – kella 22-7. Kui Reidi tee valmis ehitatakse, suunduvad veokid Narva maanteelt otse Pikksilma, Kiikri ja Tuukri tänava korterelamte akende alla.
Kull ise on Reidi tee poolt ja tuletas meelde, kuidas omal ajal sõditi ka Laagna tee pikenduse vastu Peterburi maanteele ja Tammsaare tee pikenduse vastu.
"Ma arvan, miks Reidi tee vastu sõditakse – siin on kellegi huvid mängus, ja see on Tuukri ja Pikksilma tänava kinnisvaraarendajate probleem – nende majade hinnad ju langevad, kui neli Reidi tee sõidurida hakkab nende akende alt läbi minema. Nemad on rahastanud seda (Reidi tee vastast – toim) lärmi, selles pole mõtet kaheldagi. Merevaadet nad enam ei müü, müüvad mere lähedust," sõnas Kull.
Seotud lood
Tänapäeval ei räägita videokaameratest enam ainult objektide turvalisuse tagamise kontekstis. Tehnoloogia kiire areng on muutnud videovalve lahendused mitmekülgseteks tööriistadeks, mis pakuvad palju enamat kui pelgalt valvet.