Reidi tee ära jäämisest võidaks kinnisvaramagnaadid, kellest on Reidi tee äärde ja Reidi tee vastu enim panustanud Metro Capital, avaldas ajaleht Pealinn.

- Alles ehitatavate Kiikri residentside reklaam piirdeaial tänavu märtsis.
- Foto: kinnisvarauudised.ee
Nafta tänava elanik advokaat Gennadi Kull ütles väljaandele, et Narva maanteed pidi sõidavad praegu suured veokid ööpäevaringselt, sest Eestis ei ole sellist liikluskeeldu nagu Euroopas – kella 22-7. Kui Reidi tee valmis ehitatakse, suunduvad veokid Narva maanteelt otse Pikksilma, Kiikri ja Tuukri tänava korterelamte akende alla.
Kull ise on Reidi tee poolt ja tuletas meelde, kuidas omal ajal sõditi ka Laagna tee pikenduse vastu Peterburi maanteele ja Tammsaare tee pikenduse vastu.
"Ma arvan, miks Reidi tee vastu sõditakse – siin on kellegi huvid mängus, ja see on Tuukri ja Pikksilma tänava kinnisvaraarendajate probleem – nende majade hinnad ju langevad, kui neli Reidi tee sõidurida hakkab nende akende alt läbi minema. Nemad on rahastanud seda (Reidi tee vastast – toim) lärmi, selles pole mõtet kaheldagi. Merevaadet nad enam ei müü, müüvad mere lähedust," sõnas Kull.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.