• 31.05.21, 16:03

Brändi uuendanud Ülemiste City soovib kasvada Eesti väravaks

Ärilinnak Ülemiste City läbis brändiuuenduse ning soovib oluliste arengute ja julgete plaanide lävepakul kasvada Eesti väravaks.
Tulevikuvisioon Ülemiste Cityst.
  • Tulevikuvisioon Ülemiste Cityst.
„Ülemiste City loodi 16 aastat tagasi targa äri keskkonnaks, kus esikohal inimesed - meie oma talendid, keda täna on siin juba üle 13 000 rohkem kui 70 riigist,” selgitas Ülemiste Cityt arendava Mainor AS-i juhatuse esimees Kadi Pärnits. „See ei muutu. Soov oli ka kasvada Eesti majanduse veduriks. Ülemiste City ligi pool tuhat ettevõtet, kelle kogukäive on üle 2 miljardi euro, annavad kolmandiku Eesti IT-ekspordist ja loovad Eesti keskmisest ligi kaks korda kõrgemat lisandväärtust. Kõik see on meie mitmekesise kogukonna toodu ja loodu tulem.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 14:49
Tuleohutuseksperdid 112 häireedastuse muudatusest: päästeauto automaatne kohalesõitmine ei tohi mõjutada meie vara üldist ohutust
Vaata veebihommikut järele!
Riigil on plaan kaotada väga paljudelt objektidelt automaatse tulekahjusignalisatsioonisüsteemi (ATS) tulekahjuteate Häirekeskusesse edastamine. Automaatsest tulekahjuteatest loobumine puudutab teiste objektide hulgas büroo- ja tööstushooneid, kaubanduskeskuseid ning haridus- ja lasteasutusi. Kas enam kui tuhat hoone omanikku peaks nüüd muretsema, et tulekahju korral jääb abi tulemata?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele